به همت سازمان بسیج مهندسین عمران و معماری برگزار شد
به مناسبت روز مهندس همایش اعتلای مهندسین بسیجی استان خوزستان به همت سازمان بسیج مهندسین عمران و معماری برگزار شد این استان برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۱۶۹۴۲
|
۱۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۱

به گزارش سرویس بسیج مهندسین عمران معماری و خبرگزاری بسیج ، به مناسبت روز بسیج مهندسین و در راستای تدابیر بسیج در خصوص شبکه سازی بسیجیان در اقشار مختلف جهت اهداف متعالی بسیج به همین منظور سازمان بسیج مهندسین عمران و معماری خوزستان با تشکیل جلسات متعدد و هماهنگی با سازمان بسیج مهندسین عمران و معماری کشور جهت تحقق همایش شبکه سازی مهندسین بسیجی دستور بر این شد که این جلسه روز پنج شنبه نهم اسفند ماه با حضور تمامی کانونهای تابعه سازمان انجام گیرد.

این همایش در زیارتگاه شهدای هویزه برگزار شد .

در ابتدای این مراسم  مسعود خاکی(رییس شورای مرکزی بسیج مهندسین عمران و معماری خوزستان) با اشاره به  موضوع مهندسی دفاع مقدس و استمرار حرکت جهادی مهندسی خاطر نشان کرد: امروزه مهندسین ما بایستی با رویکرد ایثار و نگاه جهادگرانه  و از خودگذشتگی همچون دوران دفاع مقدس بر همه مشکلات پیروز شوند.

در ادامه ، مهندس باغبانی از یادگارن دفاع مقدس و قائم مقام شرکت نصر میثاق بعنوان سخنران محوری مراسم ضمن تشریح دستاوردهای مهندسی در دوران دفاع مقدس و  دوران پس از انقلاب بیان داشت:بایستی  با اعتماد به نسل پویا و جوان بسیجی و با نگاه روز به مسائل علمی می توانیم برای پیشرفت ایران اسلامی تلاشهای بیشتری انجام دهیم و با نگاه به خود و داخل کشور ان شاالله به تمامی  آرمانهای بسیج برسیم .

در ادامه مهندس پور بهرامی (مدیر سازمان بسیج مهندسین عمران و معماری خوزستان) ضمن خیر مقدم به حاضرین به تشریح شبکه سازی مهندسین بسیجی پرداخت و عملکرد بسیار مهم این گروه ها جهت رسیدن به اهداف متعالی بسیج را فرمودند.

مهمان ویژه این مراسم  سرهنگ حاجتی (معاون محترم هماهنگ کننده سپاه حضرت ولیعصر(عج) خوزستان) بودند.

سرهنگ حاجتی بسیار از حضور برادران مهندس بسیجی ابراز خرسند شدند و بیان کردند همین شماها هستنید که با نگاه ژرف خود می توانید کمبودها و خلاهای کشور را بررسی نمایید و بر آنها فایق شوید . با وحد بسیم مهندسین بسیجی ان شالله هیچ کجا کم نخواهیم آورد و با همبستگی هم و پیروی از ولایت وفقیه آرمانهای بسیج را تحقق می بخشیم .

بعد از اقامه نماز و نهار جلسه حلقات صالحین ( کارگروه های تخصصی ) تشکیل شد .

در پایان جلسه از ده نفر مهندسین بسیجی تقدیر شد که لوح تقدیر و هدیه ای نفیس تقدیم عزیزان شد .

ارسال نظرات