خبرهای داغ:
پروژه های محرومیت‌ زدایی در ۶ ماهه اخیر سپاه ناحیه لالی با مشارکت کمیته امام خمینی (ره) و قرارگاه پیشرفت و آبادانی محرومیت‌ زدایی سپاه ناحیه لالی به پیشرفت ۴۰ درصدی فیزیکی رسیدند.
کد خبر: ۹۱۱۶۸۹۶
|
۱۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۷:۳۲

فرمانده سپاه ناحیه لالی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در لالی اظهار کرد: مردم شهید پرور لالی از روحیه انقلابی بالایی برخوردار و در صحنه‌ های مختلف انقلاب وفاداری خود به نظام اسلامی را نشان داده‌ اند؛ اینجاست که باید یک عزم استانی برای آبادسازی این منطقه و سایر مناطق حاشیه‌ نشین شکل بگیرد.

سرگرد پاسدار حسن محمودی ادامه داد: سپاه ناحیه لالی در بحث خدمت‌ رسانی بهتر به مردم یا همکاری قرارگاه پیشرفت و آبادانی این ناحیه در راستای محرومیت‌ زدایی اقدامات مؤثری را در دست اجرا دارد.

وی تصریح کرد: قرارگاه پیشرفت و آبادانی که هدف‌ گذاری آن به صورت کلان و متمرکز انجام شده با تکیه بر کلام مقام معظم رهبری باید در بیش از یک هزار دهستان اقدامات محرومیت‌ زدایی را اجرا کند که بخشی از این مناطق هم به شهرستان لالی اختصاص پیدا کرده است.

فرمانده سپاه لالی بیان کرد: مطالعات جامعی در این قرارگاه طی یک سال با مشارکت کمیته امداد امام خمینی (ره) برای شناسایی نقاط و نیازمندی‌ های مردم انجام شده که در بخش‌ های عمرانی با هدف اشتغال، آموزش و تربیت با هدف ایجاد شغل، بهداشت و سلامت، فرهنگی و اجتماعی ورود کردیم که سال گذشته تعداد هفت باب منزل مسکونی ۵۰ متری احداث و بنا شد.

سرگرد پاسدار محمودی عنوان کرد: بحمدالله امسال هم ساخت ۱۲ باب منزل را آغاز و تاکنون با کمک جهادگران بسیجی و پاسدان گروه های جهادی دانشگاه امام حسین (ع) ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

وی یادآور شد: محرومیت‌ زدایی‌ های سپاه ناحیه لالی متکی به درخواست‌ ها و نیازمندی‌ های مردمی استوار است.

محمودی در پایان با تشکر و قدردانی از حضور سه مرحله ای گروه جهادی دانشگاه امام حسین (ع) در لالی گفت: امیدوارم که بتوانیم قدم های مؤثری در مسیر کاهش محرومیت در شهرستان داشته باشیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها