خادم شهدای راهیان نور در گفتگو با بسیج:

حرکت عظیم راهیان نور یک عملیات فرهنگی و معنوی است

یکی از خادمان شهدای راهیان نور گفت: اهیان نور یکی از بزرگترین سرمایه‌های عظیم معنوی کشور است که راه شهدا را به جوانان نسل جدید نشان می دهد.
کد خبر: ۹۱۱۶۸۵۷
|
۰۸ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۱

حامد فولادوند دانشجوی دکترای مدیریت و از خادمان شهدای راهیان نور در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری بسیج استان مرکزی با اشاره به نقش اثرگذار اردوهای راهیان نور گفت: امروز حرکت اردوهای راهیان نور یکی از موثرترین و تأثیرگذارترین جهاد در مقابل هجمه فرهنگی دشمنان انقلاب است.

این خادم شهدای راهیان نور تصریح کرد: دشمنان انقلاب می خواهند با زدن دو بال شهادت و مهدویت جوانان را بی تفادت کنند تا در صحنه های آینده انقلاب حضوری نداشته باشند.

وی افزود: راهیان نور یکی از بزرگترین سرمایه‌های عظیم معنوی کشور است که راه شهدا را به جوانان نسل جدید نشان می دهد و همین راه شهدا لازمه حفط انقلاب و ادامه گام دوم انقلاب است.

این خادم راهیان نور دانشجویی اظهار کرد: معنویتی که در دفاع مقدس وجود داشت، باعث شد رزمندگان اسلام هشت سال در مقابل ابرقدرت های دنیا ایستادگی کنند، امروز اگر می خواهیم در جنگ اقتصادی و فرهنگی دشمنان پیروز شویم باید راه شهدا را به جوانان درست معرفی کنیم.

فولادوندی ادامه داد: درست معرفی کردن راه شهدا، تنها با تقویت اردوهای راهیان نور امکان پذیر است و باعث می شود همان معنویتی که در رزمندگان دفاع مقدس وجود داشت در جوانان ایجاد شود.

وی تأکید کرد: وقتی یک جوان نسل چهارم در مناطق راهیان نور حضور پیدا می کند به عمق دشمنی های ابرقدرت هایی که به کمک صدام آمده بودند، پی می برد و این حرکت باعث می شود تا جوانان نسل جدید در برابر توطئه های دشمنان آب‌دیده شوند و آنها را در برابر شیطنت های دشمنان حفظ می کند.

فولادوند در همین خصوص تصریح کرد: اردوهای راهیان نور یک لباس رزم برای مقابله با برنامه های استکباری دشمنان در جوانان تهیه می کند و اینکه می گویند راهیان نور باعث استکبارستیزی و دشمن ستیزی جوانان می شود به این دلیل است.

وی افزود: اما نکته ای که متولیان راهیان نور باید به آن توجه داشته باشند، این است که کیفیت این اردوها را هرساله باید بالاتر ببرند و تنها به فکر کمیت آن نباشند چراکه هرچقدر کیفیت بیشتر شود، اثرگذاری ها بیشتر خواهد شد.

این خادم راهیان نور خاطرنشان کرد: متولیان راهیان نور باید کیفیت جمعیتی را هم در نظر داشته باشند و حرکت هایی تشویقی برای حضور نخبگان علمی و دانشگاهی ما در راهیان نور انجام دهند، اگر بتوانیم در جمعیت نخبگان ما تأثیرگذاری راهیان نور را بیشتر کنیم آینده انقلاب را تضمین خواهیم کرد.

وی در همین خصوص بیان کرد: راهیان نور یکی از مهمترین عملیات های فرهنگی با رمز حضرت زهرا(س) است که در کشور به خصوص ایام پایان سال و ابتدای سال راه می افتد.

این فعال دانشجویی در پایان خاطرنشان کرد: رمز فاطمه زهرا(س) برای اردوهای راهیان نور، کمک می کند که جوانان کشور با الگوگیری از سبک زندگی حضرت زهرا(س) و تأثیرگذاری معنوی راهیان نور در مقابل هجمه فرهنگی دشمنان بایستند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار