یک دانشجوی برتر کارشناسی ارشد گفت: امروز نیازمند این هستیم نسل چهارم و پنجم کشور را با خودباوری و اتکاء به توانمندی ها آشنا کنیم،راهیان نور قهرمانانی که روی پای خود ایستادند و هشت سال ایستادگی و مقاومت را نشان دادند معرفی می کند.
کد خبر: ۹۱۱۶۸۵۶
|
۰۴ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۸:۴۱

جواد عابدی از دانشجویان برتر کارشناسی ارشد و فعال دانشجویی راهیان نور در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ با تاکید بر لزوم تقویت اردوهای راهیان نور در گام دوم انقلاب در جهت تربیت مدیران اسلامی کشور و نیروی در تراز انقلاب اسلامی، گفت: مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب بر موضوع معنویت تاکید دارند، یکی از حرکت هایی که معنویت را در کشور تقویت و روحیه ایثار را طنین انداز می کند، اردوهای راهیان نور است.

این فعال دانشجویی ادامه داد: لازمه ادامه گام دوم انقلاب، اهمیت به کیفیت، کمیت و تقویت اردوهای راهیان نور است و همه باید به آن توجه داشته باشند.

وی تأکید کرد: حرکت به سمت معارف انقلاب اسلامی تنها با برقراری اردوهای راهیان نور میسر است، اگر بخواهیم ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی را به جوانان به عنوان آینده سازان کشور نشان دهیم، باید به راهیان نور توجه کنیم و توجه‌مان باید به مولفه های مختلف برگزاری این اردوها باشد.

عابدی تصریح کرد: امروز نیازمندیم نسل چهارم و پنجم کشور را با خودباوری و اتکاء به توانمندی ها آشنا کنیم، راهیان نور قهرمانانی را که روی پای خود ایستادند و هشت سال ایستادگی و مقاومت را نشان دادند به جوانان معرفی می کند.

این دانشجوی برتر کارشناسی ارشد بیان کرد: جوانان مدافع حرم که مقتدرانه در برابر تکفیری ها و وهابی های ظالم ایستادند در مکتب راهیان نور رشد کردند.

خادم راهیان نور دانشجویی در پایان خاطرنشان کرد: امروز که دشمنان آمریکایی و استکباری ایران اسلامی در حال تولید برنامه های شیطانی برای از بین بردن معنویت در جامعه هستند، می توانیم با ترویج راهیان نور تمام نقشه های آنها را بی اثر کنیم.

ارسال نظرات