فرمانده سپاه ناحیه عمار مشهد خطاب به همسران پاسدار گفت: اگر قرار باشد همسران شما دفاع از ناموس، ارزش‌ها، خاک و انقلاب داشته باشند، باید شما خانواده‌های انقلابی و با بصیرتی باشید.
کد خبر: ۹۱۱۶۸۲۵
|
۱۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۹:۱۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ فرضعلی گرایلی در مراسم تقدیر از خانواده های پاسدار در خصوص صبر انقلابی اظهار کرد: در قرآن کریم 102 آیه صبر آمده است که صبر انواع مختلفی دارد.

فرمانده سپاه ناحیه عمار مشهد تاکید کرد: خانواده های پاسدار باید صبر انقلابی داشته باشند چرا که همه خانواده های پاسدار،  ارکان نظام هستند.

 وی ادامه داد:  پیامبر اکرم(ص) فرمودند:«همه سرمایه پیامبر(ص) فاطمه (س) است.» امیدوارم همه همسران پاسدار حضرت زهرا (س) را الگو بگیرند.امروز الگوی خانواده مومن و انقلابی، خانواده پاسدار است.اگر خانواده پاسدار آن برخورد درست و انقلابی را با خانواده ، اطرافیان و... رعایت نکنند قطعا ما پاسداران آن دفاعی را که باید از انقلاب داشته باشیم، انجام داده‌ایم.

فرمانده سپاه ناحیه عمار مشهد بیان کرد: اگر قرار باشد همسران شما دفاع از ناموس و ارزش ها، خاک و انقلاب داشته باشند، باید شما خانواده های انقلابی و با بصیرتی باشید.

 وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری فرمودند «دشمنان به ارکان خانواده تعرض می کنند» ،خاطر نشان کرد: همه همت خود را برای تربیت فرزند انقلابی بگذارید همانند مادران دهه 60 با همه سختی‌ها، فرزندان و مومن انقلابی تربیت کرده و به جبهه‌های جنگ فرستادند. برای جامعه امروز نیاز است خانواده‌های انقلابی پای کار انقلاب بایستند.

 گرایلی با اشاره به اینکه «گفته می شود خواهی نشوی رسوا هم رنگ جماعت شو گفته غلطی است»، تاکید کرد: چرا که شما به عنوان خانواده انقلابی می توانید جامعه را تغییر دهید که این خواسته ما از خانواده همکار خود است.

 وی عنوان کرد: سپاه ناحیه عمار در بهترین نقطه اجتماعی اقتصادی در مشهد قرار گرفته اند. اعتقاد ما این است که این انقلاب زمینه ساز حکومت امام زمان(عج) است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها