خبرهای داغ:
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان بر فضاسازی و نوسازی مجتمع های خدماتی رفاهی بین راهی استان در ایام تعطیلات نوروز تأکید کرد.
کد خبر: ۹۱۱۶۷۶۶
|
۱۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۰

مجتمع‌های خدماتی رفاهی همدان در ایام نوروز فضاسازی شودبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، مصطفی پناهنده در نشست هماهنگی نوروز 98 با مدیران مراکز خدماتی رفاهی استان با اشاره به نظارت و بازرسی مجتمع های خدماتی رفاهی همدان قبل از نوروز 98 اظهار داشت: ساماندهی نمازخانه مجتمع خدماتی رفاهی در اولویت است و باید با ساماندهی این مراکز در ایام نوروز به مردم و مسافران خدمات‌رسانی مناسبی را داشت.

وی افزود: با توجه به پیش ‌روی بودن ایام تعطیلات نوروزی و آغاز سفرها به این مناسبت، رسیدگی به نمازخانه‎های بین راهی از وظائف شرعی و اداری است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان با اشاره به اهمیت رعایت مباحثی همچون نماز، حجاب و مقوله امر به معروف و نهی از منکر یادآور شد: در تعطیلات نوروزی یکی از مباحث مهمی که جزء وظایف شرعی و اداری ما محسوب می‎شود نماز و رسیدگی به نمازخانه‌های تحت نظارت است.

وی با تأکید بر اینکه توقف اتوبوس‌ها هنگام نماز و توجه به این فریضه عبادی امری ضروری است، ابراز داشت: باید مسئولان مجتمع های خدماتی رفاهی به گونه ای عمل کنند که صدای اذان در صبح، ظهر و مغرب از این اماکن شنیده شود.

پناهنده ادامه داد: هم اکنون 30 مجتمع خدماتی رفاهی تحت نظارت اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان فعالیت دارند که باید با ساماندهی این مراکز در ایام نوروز به مردم و مسافران خدمات‌رسانی مناسبی انجام شود.

وی نظارت بر این اماکن و تأسیسات بین راهی را از ضروریات دانست و ابراز داشت: قبل از آغاز تعطیلات نوروزی باید اعضای بازرسی این اداره کل از نمازخانه‎های واقع در محورهای مواصلاتی استان بازدید داشته باشند و رفع نواقص کنند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان در ادامه از مردم خواست تا نظرات و پیشنهادات خود را در زمینه وضعیت نماز خانه‌های بین‌راهی به شماره پیام کوتاه 30007070 و 3000141 ارسال کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات