تکیه بر توان داخلی راه حل برون رفت از مشکلات اقتصادی است

رزمنده دوران دفاع مقدس با بیان اینکه تکیه بر توان داخلی راه حل برون رفت مشکلات اقتصادی است، گفت: توجه به تولیدات موشکی، انرژی هسته ای نشان دهنده این حقیقت می باشد.
کد خبر: ۹۱۱۶۷۲۵
|
۱۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۷

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ مهراب داوری شلمزاری در گفت و گو با خبرنگار ما با بیان اینکه از سال 59 در جبهه میانی حق علیه باطل در مناطق دهلران،موسیان و ... حضور داشته ام اظهار کرد: از اواسط جنگ موفق شدم در گردان یا زهرا سلام الله علیها که همه رزمندگان از استان چهارمحال و بختیاری که گردانی خط شکن بود در مقابل دشمن بعثی به مقابله و دفاع از وطن بپردازم.

رزمتده دوران دفاع مقدس با اشاره به عملیات های مختلف، کربلای 4 و کربلای 5، والفجر 8 و والفجر 10 عنوان کرد: عملیات والفجر 8 یکی از با اهمیت ترین عملیات ها بود که ما در حاشیه اروند رود ملزم به انجام عملیات بودیم.

وی تصریح کرد: دشمن در صدد بود تا با شکست خط ما و عبور از مسیر دیگر گردان ها را محاصره کند که حتی برای انجانم این عملیات یگان های وِیژه خود را از جمله یگان ریاست جمهوری را به میدان آورده بود.

داوری با اشاره به ایمان بالای رزمندگان گردان یا زهرا سلام الله علیها خاطرنشان کرد: با توکل به خدا و ایمان بالا، رزمندگان با دستان خالی در مقابل دشمن ایستادن و یگان ویژه دشمن را که با امکانات بسیار وارد میدان شده بود را شکست دادند.

رزمنده دوران دفاع مقدس گفت: شجاعت، دلاوری، ایمان بالا، توکل به خدا، ایثار ، از خود گذشتگی و پیرو خط ولایت بودن ویژگی اعضای گردان یا زهرا سلام الله علیها بود که همین ویژگی ها بود که این گردان در تمامی عملیات ها حتی با امکانات کم و دستان خالی به پیروزی رسید.

وی به وضعیت کنونی جامعه اشاره داشت و اظهار کرد: یکی از عوامل مهم که ما در جنگ 8 ساله به پیروزی رسیدیم استفاده از ظرفیت جوانان بوده است که امروزه این مهم مورد فراموشی برخی مسئولین قرار گرفته.

داوری افزود: مسئولین باید بدانند که ملت همان ملت دوران انقلاب و 8 سال دفاع مقدس است که در راهپیمایی 22 بهمن بار دیگر حمایت خود را از انقلاب و نظام جمهوری اسلامی ایران نشان دادند و با حضور خود به مسئولین بیان کردند که با وجود مشکلات اقتصادی در صحنه حضور خواهند داشت و از نظام و انقلاب خود دفاع خواهند کرد.

رزمنده دوران دفاع مقدس با تاکید بر اینکه مسئولین قدر مردم را باید بدانند، اظهار کرد: متاسفانه برخی امور به دست مسئولین بی خرد و کار نابلد سپرده شده است و این موجب نارضایتی مردم قرار گرفته است.

وی بیان داشت: همانگونه که جوانان این مرز و بوم توانسته اند انرژی هسته ای، موشک، پهباد و ... را خود در داخل مرز جمهوری اسلامی ایران تولید کنند خود نیز می توانند مشکلات اقتصادی را حل کنند.

داوری با بیان اینکه برای حل مشکلات اقتصادی باید به توان داخلی تکیه کنیم گفت: متاسفانه برخی مسئولین نابخرد حل مشکل اقتصادی را ارتابط داشتن با برخی کشور ها می دانند که توجه به 8 سال دفاع مقدس و تولیدات موشکی، انرژی هسته ای و ... نشان می دهد که این تفکر کاملا اشتباه است.

ارسال نظرات