خبرهای داغ:
پسندیده گفت:به مناسبت 12 اسفند(سوم مارس) روزجهانی حیات وحش، موزه تنوع زیستی استان قزوین به صورت رایگان برای بازدید عموم مردم دایر می باشد .
کد خبر: ۹۱۱۶۷۱۸
|
۱۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۴

حسن پسندیده مدیر کل حفاظت محیط زیست استان قزوین در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، با اشاره به فرارسیدن روز جهانی حیات وحش بیان کرد : به مناسبت 12 اسفند(سوم مارس) روزجهانی حیات وحش، موزه تنوع زیستی استان قزوین به صورت رایگان برای بازدید عموم مردم دایر می باشد.
وی گفت:گونه های جانوری موجود در مناطق مختلف استان به صورت تاکسیدرمی در این فضا جمع آوری و در قالب ساخت "دیوراما" و بازسازی زیستگاه ها آماده سازی شده است.
مدیرکل حفاظت محیط زیست استان اظهار کرد: در این موزه، زیستگاه های مختلف استان شامل زیستگاه کوهستان، زیستگاه تپه ماهور، زیستگاه دشتی، زیستگاه تالابی ایجاد شده است.
پسندیده عنوان کرد : این موزه که در شهر محمدیه قرار دارد به عنوان آرشیو علمی می تواند مورد استفاده اقشار مختلف دانشجویان، دانش آموزان، کودکان، محققان و پژوهشگران استان قرار گیرد.
وی در پایان با بیان اینکه موزه تنوع زیستی استان به صورت دائمی راه اندازی شده است، گفت:عموم مردم می توانند برای بازدید رایگان از این مکان از روز یکشنبه 11 لغایت 16 اسفندماه از ساعت 8 الی 14به محل موزه واقع در شهر محمدیه، کمربندی غربی، جنب کتابخانه امام خمینی مراجعه نمایند.
1010/ت20/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها