خبرهای داغ:
شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی لامرد در بیانیه‌ای از مسئولان خواست مرز خود را با فتنه‌گران مشخص کنند.
کد خبر: ۹۱۱۶۶۹۹
|
۱۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه های لامرد در واکنش به سفر احمدی نژاد به این شهرستان در بیانیه ای با هشدار به مسئولان از آن ها خواست مرز خود را با فتنه گران مشخص کنند.

متن این بیانیه به شرح زیر است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

الیمینُ و الشِّمالُ مضلّه و طریقُ الوسطی هی الجادّه

نهج البلاغه، خطبه ١۶

سقیفه، جمل، صفین و نهروان، نشان می‌دهد که ملاک و میزان، وضع فعلی افراد است. فتنه گران و منحرفان بازیگران این روز های ما هستند. از یک طرف کسانی که با وجود سال ها منفعت بردن از نظام اسلامی، با تمام وجودشان برای براندازی نظام جمهوری تلاش کرده و از هیچ تلاشی در این راه دریغ نمی‌کردند و نمی‌کنند و از طرف دیگر، کسانی که از مجرای قوانین جمهوری اسلامی به مسند قدرت رسیده اند و امروز به دلیل برخورد همان قانون با اطرافیانشان، در مقام مقابله با آن بر آمده، بر کوس تفرقه کوبیده و شعار هایی که آرمان‌های ملت است را دست مایه اهداف خود قرار داده‌اند. فصل مشترک این دو جریان، تضعیف جایگاه ولایت فقیه و پاشیدن بذر تفرقه است و در راستای به دست آوردن قدرت، از هیچ ضربه ای به نظام و مردم دریغ نمی‌کنند. یکی گرای تحریم را به دشمن می دهد و دیگری خود را وسیله تبلیغات رسانه های دشمن کرده است. حال با این همه خسارت و مشکلی که این دو جریان برای کشور ایجاد کرده اند ملت شهید پرور و همیشه در صحنه باید مراقب باشند که سردمدار این دو جریان سعی دارند با راه اندازی کمپین ها، تشکیلات های پوچ سیاسی، سفر های استانی و جنجال های رسانه ای در میان امت و جامعه شکاف ایجاد کنند.

مسئولین را چه شده است که با شعار آزادی بیان در حال ضربه زدن به کشور هستند؟! آیا میزان خسارتی که به بار آمده است، کافی نیست؟

لذا ما دانشجویان هم صدا و هم‌نظر با مردم ولایتمدار لامرد، از تمامی مسئولین امر می‌خواهیم که مرز خود را با فتنه گران و منحرفان مشخص کنند و هشدار می دهیم اگر این رفتار غیر مسئولانه که شائبه خیانت و تفرقه دارد را متوقف نکنید، با خشم دانشجویان انقلابی روبرو خواهید شد.

تِلْکَ الدَّارُ الْآخِرَةُ نَجْعَلُها لِلَّذِینَ لا یُرِیدُونَ عُلُوًّا فِی الْأَرْضِ وَ لا فَساداً وَ الْعاقِبَةُ لِلْمُتَّقِینَ « قصص، 83»

(ما، نجات و سعادت در) آن سراى آخرت را (تنها) براى کسانى قرار مى‌دهیم که خواستار برترى و فساد در زمین نباشند و سرانجام، (رستگارى) از آن پرهیزکاران است.           

شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه های لامرد

ارسال نظرات
پر بیننده ها