جشن میلاد کوثر به همت سپاه اشنویه در این شهرستان برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۱۶۶۸۸
|
۱۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از اشنویه، جشن میلاد کوثر با حضور پرشور آحاد مردم و خانواده کارکنان سپاه اشنویه برگزار شد، سرهنگ پاسدار علی حسینی، فرمانده سپاه شهرستان ضمن تبریک میلاد حضرت فاطمه زهرا(س) به زندگی پر خیر و برکت آن حضرت اشاره کرد و گفت: حضرت فاطمه(س) در دامان پر محبت پیامبر (ص) و حضرت خدیجه (س) تربیت و رشد یافت و از فضائل و کمالات بی شماری برخوردار است.

وی ادامه داد: زندگی ایشان سرشار از پارسایی، زهد، تقوا، عصمت و توام با ولایت مداری می باشد، از آن روی زندگی حضرت زهرا (س) شاخص و الگوی واقعی برای مسلمانان، به ویژه زنان است.

در ادامه این مراسم حجت الاسلام دهقان، معاون فرهنگی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه هنر تهران، نیز ضمن گرامیداشت ایام ولادت حضرت فاطمه زهرا(س) به توصیف خصوصیات اخلاقی آن حضرت پرداخت و نقش زن در اسلام را بسیار مهم و تاثیرگذار دانست.

وی گفت: نگاه اسلام عزیز به زن به عنوان عِدل و مکمل مرد در نظام هستی است، چنانکه از آیه هفتاد سوره ی اسرا استفاده می شود نگاه کرامت و فضیلت است و نمونه اش برخوردهای ویژه پیامبر با حضرت زهرا (س) می باشد. چنانکه پیامبر او را مورد محبت خود قرار می‌دادند. جلوی قدومش تمام قد می ایستادند. با ایشان مشورت می کردند و رفتارهای معصومانه فاطمه (س) را با عبارت فداها ابوها تمجید می کردند.

انتهای پیام

ارسال نظرات