نماینده، ولی فقیه در کردستان گفت: بیانیه گام دوم که به مناسبت ورود انقلاب به دهه پنجم حیات خود توسط رهبر معظم انقلاب صادر شد نقشه راهی برای تداوم مسیر ۴۰ ساله انقلاب است.
کد خبر: ۹۱۱۶۶۶۰
|
۱۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان،  ولی فقیه دراستان کردستان، حضرت آیت الله سیدمحمد حسینی شاهرودی در نشست هم اندیشی کمیته بانوان استان با موضوع رسالت بانوان در گام دوم انقلاب اظهار داشت: در طول گذشت ۴۰ سال از عمر انقلاب زیرساخت‌های لازم برای توسعه همه جانبه کشور فراهم شده و امروز صدور بیانیه گام دوم، نقشه راهی برای تداوم این مسیر و شکوفایی کشور است.

وی با بیان اینکه بیانیه گام دوم باید سر لوحه امور مدیران و مسئولان قرار گیرد، افزود: در این میان بانوان به عنوان قشر تاثیر گذار جامعه نقش اساسی دارند و همانند تمام این سال‌ها در این برهه زمانی نیز رسالت سنگینی بر دوش این قشر قرار دارد.

نماینده، ولی فقیه در کردستان اضافه کرد: بانوان ایران اسلامی از اول انقلاب تا رسیدن به چهل سالگی در عرصه‌های مختلف حضور چشمگیر داشته و در این راه فراز و نشیب‌ها و سختی‌های زیادی را تحمل کرده اند.

وی یادآور شد: امروز نیز با توجه به اینکه دشمن بر نقش تاثیر گذار زنان در تداوم انقلاب واقف است نوک پیکان هجمه‌های خود را به سمت این قشر و بنیان خانواده نشانه رفته است.

آیت الله حسینی شاهرودی تاکید کرد: زنان جامعه ما باید مثل همیشه با الگوگیری از ویژگی‌های شخصیتی و سیره و سلوک زندگی حضرت فاطمه زهرا (س) ترفند‌ها و توطئه‌های دشمنان را نقش برآب کنند و اجازه نفوذ به آنان ندهند.

وی گفت: به برکت نظام و انقلاب اسلامی امروز در میان بانوان ما ظرفیت‌های بسیار زیادی وجود دارد که می‌توان برای تداوم مسیر انقلاب و شکوفایی هر چه بیشتر از این توانایی‌ها بهره برد.

حضرت آیت الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی ۲۴ بهمن ماه امسال در بیانیه‌ای خطاب به جوانان و آینده سازان ایران، برداشتن گام بزرگ دوم به سمت آرمان‌های انقلاب اسلامی را در هفت فصل تبیین کردند.
 
انتهای پیام/7727
ارسال نظرات