حجت الاسلام والمسلمین محمدسهرابی: نماز درس ولایت و نشانه ی قدرت اسلام است
کد خبر: ۹۱۱۶۶۰۶
|
۱۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج هرمزگان، حجت الاسلام والمسلمین محمدسهرابی مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه سیریک صبح امروز در جمع کارکنان این ناحیه گفت:  نماز درس ولایت و نشانه ی قدرت اسلام است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه سیریک اذعان کرد، در دین مقدس اسلام نماز در راس همه ی اعمال وعبادات قرار گرفته است، چنانچه خداوند در اوصاف متقین که بهترین بندگان اویند می فرماید: الذین یومنون بالغیب و یقیمون الصلوة ، پرهیزگاران کسانی هستند که به غیب آنچه از حس پوشیده وپنهان است ایمان می آورند و نماز را بر پا می دارند.

حجت الاسلام والمسلمین محمدسهرابی اظهار داشت، این عبادت از آن چنان اهمیتی برخوردار است که نه تنها در دین اسلام بلکه در ادیان گذشته و در شرایط انبیای پیشین نیز در راس همه ی برنامه ها وعبادات بوده است و بنابرین حضرت ابراهیم(علیه السلام)از خداوند برای خود و ذریه اش توفیق اقامه نماز را درخواست می کند و می گوید رب اجعلنی مقیم الصلوة ومن ذریتی ...

وی تصریح کرد، نماز در سیره معصومین نقش برجسته ای دارد پیامبرگرامی اسلام(ص) در طول 23 سال که مسئولیت سنگین و طاقت فرسای رسالت را داشتند بسیار از نماز استمداد می کردند، انصافا به منزل رساندن بارسنگین رسالت و نبوت ، با وجود موانع متعدد و مختلفی که برسر راه پیامبر(ص)وجود داشت، فقط با استعانت از نماز امکان پذیر بود، و در آخرین لحظات عمر شریف نیز با سفارش به نماز از دنیا رحلت فرمودند.

سهرابی اضافه کرد، امیرالمومنین(ع) نقل می کنند در حالیکه سرمبارک پیامبر(ص) در دامن من بود می فرمودند: الله الله فی صلاتکم و ما ملکت ایمانکم( مستدرک الوسایل ج15 ص 457) تا از دنیا رفتند.

ارسال نظرات