خبرهای داغ:
همزمان با سالگرد حماسه عملیات خیبر، ویژه برنامه ای با حضور: حاج کاظم آفاقی و جمعی از ایثارگران و روایتگران دفاع مقدس در حوزه هنری قزوین برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۱۶۶۰۲
|
۱۰ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۰:۴۰

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، در این برنامه سردار آفاقی (از فرماندهان دفاع مقدس) به تشریح عملیات خیبر پرداخته گفت: این عملیات علی رقم تدابیر دشمن بعثی با جانفشانی شهیدان بزرگواری چون: شهید علی هاشمی و... به ثمر نشست.

وی ادامه داد: از آنجایی که بیش از سی و پنج کشور به طرق مختلف از رژیم بعث حمایت می کردند، اما رزمندگان اسلام توانستند در یک عملیات آبی خاکی با عبور از نیزارهای هورالهویزه دشمن را غافلگیر نمایند.

در این برنامه علی هوشمند - رییس حوزه هنری قزوین- چهل سالگی انقلاب اسلامی را مقارن با نفوذ معنوی آن در منطقه دانسته گفت:امروز به برکت خون شهدا معادلات خاورمیانه متاثر از پرتو انقلاب اسلامی است و باید بیش از پیش شکرگذار این نعمت الهی باشیم.

در ادامه محسن کریمی -مسوول سازمان بسیج هنرمندان استان- استفاده از ظرفیت هنرمندان در رشته های مختلف به ویژه روایتگران را در بازنمایی حماسه دفاع مقدس لازم برشمرد.

در این برنامه ضمن اکران کلیپ شهید باکری، اجرای سرود و نقالی، از تابلوی نقاشی حماسه خیبر، اثر مهدی کریمی رونمایی شد همچنین با اهدای لوح از حاج کاظم آفاقی تقدیر به عمل آمد.

گفتنی است: این برنامه به همت حوزه هنری و سازمان بسیج هنرمندان استان در تالار حافظ این مرکز برگزار شد.

1010/ی20/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها