خبرهای داغ:
جشن میلاد حضرت زهرا (س) درسالن ارشادشهرستان رامشیربرگزار شد.
کد خبر: ۹۱۱۶۵۵۳
|
۱۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۱

به گزارش خبرگزاری بسیج شهرستان رامشیر،در این مراسم فرمانده سپاه رامشیرجناب سرگرد کیوان منصوری ، ضمن تبریک ولادت با سعادت دخت نبی مکرم اسلام وروز زن و مادر اظهار داشت :درسیره زندگی حضرت فاطمه زهراء (س) ویژگی های منحصر به فردی است که مخصوص خود حضرت زهرا (س) است و در دیگر زندگی معصومین این ویژگی ها را نمی بینیم.
سرگردپاسدارکیوان منصوری با اشاره به روایات معصومین در مورد خلقت حضرت زهرا افزود:طبق روایات نور حضرت زهرا در عرش قرار داشت و خداوند عزوجل حضرت فاطمه (س)را از نور خود خلق كرد و انوار قدسیه اهل بیت در ابتدای خلقت حول محور حضرت زهرا در طواف بودند.ش

درادامه این مراسم سخنران محمود حمیداوی گفت: خداوند یک سوره منحصر به فرد بنام کوثر در قرآن دارد،که خداوند کلماتی که در این سوره استفاده کرده در دیگر سوره ها نیاورده است و در این سوره کوچک خداوند، پنج مرتبه پیامبر را مورد خطاب قرارداده ودر کوچکترین سوره بزرگترین هدیه را به پیامبر (ص) داده است.

گفتنی است:این مراسم با مدیریت حوزه مقاومت بسیج خواهران به مناسبت ولادت دخت پیامبراکرم ص وباحضورفرماندهان پایگاه مقاومت بسیج خواهران وشورای حوزه وبسیجیان خواهر ، به همت ناحیه مقاومت بسیج رامشیر برگزار و با برنامه های متنوعی از جمله مولودی خوانی و.. همراه بود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها