خبرهای داغ:
فرمانده گردان عملیاتی امام رضا(ع) هندیجان از اجرای دوره آموزش خود امدادی و دگر امدادی بصورت تئوری و عملی به مدت ۱۰ روز برای بسیجیان وارکان گردان عملیاتی امام رضا (ع) در پایگاه گردانی سردارشهید پاسدارنعمت الله قائدی وهمچنین میدان تیر تخصصی درشهرستان هندیجان خبرداد.
کد خبر: ۹۱۱۶۵۵۱
|
۱۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۷

پاسدار عبدالرسول محبعلی درشب چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در هندیجان اظهار کرد: برای آشنایی بسیجیان با اقدامات بهداشتی و درمانی به همین منظور یک دوره ۱۰روزه آموزش خود امدادی و دگر امدادی بصورت تئوری و عملی شامل داروشناسی ، حمل مصدوم ، کمک های اولیه و SPRبرای بسیجیان گردان در پایگاه گردانی شهید قائدی برگزار شد.

وی افزود: برای ارتقای توان رزمی و دفاعی و آشنایی بیشتر با سلاح های پیشرفته روز دنیا در منطقه عمومی شهرستان میدان تیر تخصصی ویژه نفرات سلاح های تخصصی برگزار که دراین باره توانایی بسیجیان مورد سنجش قرار گرفت که نتیجه رضایت بخش بود.

وی بابیان پیگیری کلاس آموزش تزریقات برای بسیجیان گردان عملیاتی امام رضا (ع) گفت: یک دوره آموزش تزریقاتی به مدت ۲۰روز برای بسیجیان برگزار خواهد شد که پیگیر این دوره ویژه تزریقات هستیم و در سال آینده آموزش هایی در دستور کار قرار گرفته شده که درموقعیت مناسب اجرایی خواهند شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها