خبرهای داغ:
فرمانده سپاه اندیمشک گفت: گروه جهادی شهید حسن طهرانی به مدت دو هفته در راستای محرومیت زدایی در بخش الوار گرمسیری اندیمشک به فعالیت جهادی پرداختند.
کد خبر: ۹۱۱۶۵۴۵
|
۱۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۶

احسان کریمپور امشب در گفت‌و‌گو با بسیج گفت: گروه جهادی شهید حسن طهرانی به مدت دو هفته در راستای محرومیت زدایی در بخش الوار گرمسیری اندیمشک به فعالیت جهادی پرداختند.

وی افزود: این گروه متشکل ۴۰ نفر از بچه‌های دانشگاه افسری و تربیت پاسداری امام حسین(ع) بود که در زمینه‌های فرهنگی، قرانی، تربیتی و انجام مرمت و بازسازی و البته ساخت خانه ایتام در این منطقه حضور داشتند.

فرمانده سپاه اندیمشک گفت: این فعالیت جهادی به همت و دعوت ناحیه مقاومت بسیج اندیمشک و پشتیبانی برخی دستگاه‌های اجرایی بخش الوار بخصوص شهرداری حسینیه شکل گرفت.

وی عنوان کرد: اهدای بسته‌های غذایی و حمایتی به نیازمندان و مستضعفان منطقه در دستور کار این گروه جهادی قرار داشت.

کریمپور بیان کرد: امروز اولویت بسیج خدمت رسانی به مردم است و بالاترین خدمت رسانی ها کار جهادی بوده که بحمدالله برنامه‌های گوناگون جهادی توسط ناحیه اندیمشک در سال جاری و سال اینده انجام شده و خواهد شد‌.

وی افزود: در کنار اهداف محرومیت زدایی و سازندگی گروه‌های جهادی، مهمترین هدف آن برای نسل جوان پاسدار بحث خودسازی و فراگیری کار تشکیلاتی می‌باشد.

فرمانده سپاه اندیمشک در پایان گفت: از تمامی ارگان‌ها و دستگاه‌ها که در طول این دوره‌ جهادی در کنار ناحیه مقاومت بسیج اندیمشک بود‌اند صمیمانه قدردانی می‌کنم.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها