خبرهای داغ:
امام جمعه موقت اندیمشک در جشن گردهمایی فرهنگی خانواده که در تالار گلهای اندیمشک برگزار شد گفت: امروز دشمن با تمام توان خود کانون گرم خانه و خانواده را هدف قرار داده است.
کد خبر: ۹۱۱۶۵۴۴
|
۱۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۵

امام جمعه موقت اندیمشک گفت: دشمن امروز خانه و خانواده را هدف قرار داده و لذا ما باید بیش از پیش برای آن برنامه داشته باشیم.
حجت الاسلام کرمعلی شیرمهد افزود: حضرت فاطمه زهرا (س) نه تنها برای مردان و زنان بلکه الگویی برای امام زمان ( عج) است که نکته مهمی است.

وی افزود: امروز نوک پیکان دشمن خانه و خانواده را هدف قرار داده است لذا باید بنیان خانواده را محکم کرد چرا که لازمه یک جامعه خوب و قدرتمند داشتن خانواده های خوب و موفق است.
مدیر مدرسه علمیه امام صادق‌(ع) اندیمشک، افزود: نکته مهمی که در حفظ کانون گرم خانواده وجود دارد گذشت و فداکاری است و خانواده ها با گذشت و فداکاری می توانند بسیاری از مشکلات را پشت سر بگذارند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اندیمشک ضمن تقدیر و تشکر از خانواده محترم پاسداران گفت: شما پشتیبان اصلی پاسداران هستید و با صبر و تحمل خود و الگو گرفتن از حضرت فاطمه زهرا نقش موثری در حفظ کانون خانواده دارید.

سرهنگ پاسدار احسان کریمپور افزود: ممکن است، در برحه ها و مأموریت های مختلف همسران شما در کنار شما حضور نداشته باشند و بنده به نوبه خوداز این سعه صدری که شما دارید تقدیر و تشکر می کنم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها