مسدود شدن راه ارتباطی ۲۲۶ روستای کردستان بر اثر بارش برف

رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کردستان گفت: در حال حاضر راه مواصلاتی ۲۲۶ روستای مناطق مختلف این استان بخاطر بارش سنگین برف مسدود است.
کد خبر: ۹۱۱۶۵۴۳
|
۱۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۷:۵۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، دانش زندی اظهار داشت: از روز گذشته و بعد از بارش برف سنگین، تاکنون راه مواصلاتی بیش از ۴۵۰ روستای این استان بازگشایی شده و تلاش راهداران برای باز کردن راه مسدود روستا‌های دیگر نیز همچنان ادامه دارد.

وی با اشاره به اینکه تمام جاده‌های اصلی و فرعی استان باز و تردد خودرو‌ها در جریان است، افزود: در حال حاضر گردنه ژالانه، محور درکی به هورامان به دلیل لغزندگی سطح جاده مسدود است.

رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کردستان یادآور شد: تردد در مسیر‌های مریوان - سقز و تیژتیژ - گاران در محور مریوان به سنندج نیز با دلیل وجود کولاک فقط با زنجیر چرخ امکانپذیر است.

زندی اضافه کرد: در شبانه روز گذشته، بیش از ۶ هزار کیلومتر باند توسط عوامل خودرو‌های راهداری برف روبی و حدود یک هزار خودرو گرفتار در برف نیز رها سازی شده ضمن اینکه نزدیک به ۱۰۰ نفر هم در راهدارخانه‌های استان اسکان یافتند.

 راهداران استان کردستان در طرح زمستانی بیش از هشت هزار و ۵۰۰ کیلومتر از راه‌های استان را تحت پوشش قرار می‌دهند که شامل یک هزار و ۹۰۰ کیلومتر در مسیر‌های بین شهری و ۶ هزار و ۶۰۰ کیلومتر در راه روستایی است.
 
 
انتهای پیام/7727
ارسال نظرات