امام جمعه دهدشت گفت: نابودی اسلام مهمترین هدف استکبار جهانی است.
کد خبر: ۹۱۱۶۴۳۷
|
۱۰ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۸:۱۲
امام جمعه دهدشت در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه این شهر به سفر بشار اسد به ایران و دیدار با رهبر انقلاب اشاره کرد و گفت: استکبار جهانی تلاشنابودی اسلام هدف استکبار کرد که حکومت اسلامی سوریه را نابود کند و با وجود اختلاف افکنی‌های استکبار، به وجود آوردن داعش و استقرار آن‌ها در عراق و سوریه، اما باز هم شکسته وقیحانه‌ای را متحمل شدند.
حجت الاسلام حسینی افزود: دیدار رئیس جمهور سوریه با رهبر معظم انقلاب نشان می‌دهد که ملت‌های مسلمان بیش از پیش با هم وحدت دارند.
وی ادامه داد: این جریان دموکراسی که دشمنان اسلام در جهان جار می‌زنند دروغ بزرگی است چرا که خود آن‌ها آمدند و در سوریه و عراق مستقیما وارد شده اند و، اما خداوند عنایت کرد و تدبیر مقام معظم رهبری، مقاومت مردم و کمک ایران و حزب الله دشمن را سر جای خود نشاند و تو دهنی به آمریکا زد.
حسینی با ابراز تاسف از برخی فعالیت‌های مسئولان در شرایط حساس کشور اضافه کرد: استعفا در این شرایط کشور مصلحت نبود و اگر مسئولی گله و نگرانی دارد باید کاملا در چهار چوب قوانین نگرانی خود را پیگیری کند.
امام جمعه دهدشت در بخشی دیگر از سخنانش به روز احسان و نیکوکاری اشاره کرد و گفت: چهاردهم اسفند ماه روز نیکو کاری است و مردم بیشتر به فکر فقرا باشند.
حجه الاسلام حسینی افزود: چهارشنبه ۱۵ اسفند به نام روز درخت و درختکاری نامگذاری شده است و وظیفه انسانی است که در این روز درخت بکاریم.
حسینی ادامه داد: درخت و طبیعت و گونه‌های گیاهی سرمایه عظیم ملی است که باید برای ملت و آیندگان حفظ شود و همه ما باید تلاش کنیم از این طبیعت حراست کنیم چرا که گونه‌های گیاهی و درختان باید حفظ شوند تا چرخه طبیعت و اکوسیستم آن به درستی حفظ شود.
ارسال نظرات