امام جمعه لنده گفت: مسئولان باید برای عبور از فشار اقتصادی به منویات رهبرمعظم انقلاب توجه کنند.
کد خبر: ۹۱۱۶۴۳۴
|
۱۰ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۸:۰۹
امام جمعه لنده در خطبه‌های نماز امروز این شهر ضروت توجه به منویات رهبری برای عبور از فشار اقتصادیگفت:رهبرمعظم انقلاب در سال‌های اخیر به سناریوی دشمن برای اعمال فشار اقتصادی بر مردم هشدار داده بودند و از سران سه قوه خواستند تا یک قرارگاه مرکزی فعال برای مقابله با توسعه دشمن در نظر گرفته شود.
حجت الاسلام محمودی اصل افزود:انتظار مردم است که امروزه بعداز گذشت این همه سال این قرار گاه مرکزی فعال تشکیل شده و تصمیمات جوری باشد تا خروجی این قرارگاه اقتصادی در زندگی مردم مشخص باشد.
خطیب نماز جمعه لنده با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران با رهبری امام و رهبر انقلاب استمرار حرکت انبیا و امامان شیعه است گفت: رفتن زیر این پرچم، افتخار و سعادتی است که نصیبمان شد و عده‌ای از این خیل عظیم که همان منافقین و کفار بودند از برکات این پرچم بی نصیب شدند.
وی گفت:همانگونه که در زمان‌های گذشته جبهه کفر با همه نفرات و تجهیزات و تبلیغات زیاد، شکست خورد و نابود شد امروز هم همان سرنوشت در انتظار جبهه مقابل جمهوری اسلامی است، به همین منظور نباید از دشمن هراس داشت و نباید دچار اشتباهات محاسباتی شویم.
حجت الاسلام محمودی اصل اضافه کرد:نباید فشار‌های تاثیر گذار برتصمیمات زندگی مردم موجب سستی شود و راه را عوض کند.
امام جمعه لنده به نصرت‌ها و دفاع خداوند از جمهوری اسلامی اشاره کرد و گفت:یک مورد حادثه طبس بود که شن‌های بیابان ماموران خداوند بودند و دشمنان این ملت را زمین گیر کرد و دیگری حوادث سوریه بود که آمریکا و ایادی اش شکست خوردند.
وی گفت:استعمارگران و حامیان منطقه‌ای آن‌ها می‌گفتند باید اسد برود، ولی درایت رهبری این بود که باید اسد بماند و ماند، و امروز با سفر اسد به ایران جواب آمریکا را داد و فریاد زد که جمهوری اسلامی ایران و سوریه و دیگر کشور ها‌ی آگاه و مسلمان با قدرت از محور مقاومت محافظت می‌کنند.
امام جمعه لنده با تبریک هفته منابع طبیعی افزود:منابع طبیعی میراث ملی است و در شهرستان لنده فرهنگ استفاده درست از منابع طبیعی تا حدود زیادی وجود دارد.
ارسال نظرات