امام جمعه چرام گفت: مسئولان باید به مشکلات اقتصادی مردم توجه و برای رفع آنها چاره اندیشی کنند.
کد خبر: ۹۱۱۶۴۳۳
|
۱۰ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۸:۰۷
امام جمعه چرام در خطبه‌های نماز امروز این شهر ضرورت توجه جدی مسؤلان به مشکلات اقتصادی مردمگفت:مردم زیر فشار اقتصادی هستند و مسئولان باید برای حل مشکلات و معیشت مردم، چاره و تدبیری بیندیشند.
حجت الاسلام افشار افزود:قطعا همه مشکلات مملکت به تحریم‌ها بازنمی گردد، بلکه بخشی از این مشکلات به تحریم‌ها و بخش دیگری هم وابسته به عملکرد نامناسب مسئولان است.
وی در ادامه بی توجهی مسئولان به سیاست‌های اقتصاد مقاومتی اشاره کرد و گفت:برخی از بنگاه‌ها و تولیدی‌هایی که در سالیان گذشته و در دولت‌های گذشته شکل گرفته الان به مرز ورشکستگی و تعطیلی کشیده شده اند.
خطیب نماز جمعه چرام ادامه داد:ایجاد اُمیدواری کاذب در جامعه نسبت به اینکه مسئله تعامل با اروپا ممکن است مشکلات ما را برطرف کند ادامه همان اشتباهی است که در برجام متوجه ما شد.
حجت الاسلام افشار، به بیانات رهبر معظم انقلاب در ۵ اسفند ماه در درس خارج فقه اشاره کرد و گفت: ایشان فرمودند: "توصیه من به همه‌ی کسانی که مدیریتی دارند، مسئولیتی دارند، چه در قوه‌ی مجریه، چه در قوه‌ی قضائیه، چه در مدیریت‌های گوناگون، این است که افسردگی و ملالت را و بی‌حوصلگی را از خودشان دور کنند".
ارسال نظرات