مصطفی برزگر
فرمانده سپاه امیر المومنین (ع) استان ایلام :
فرمانده سپاه امیر المومنین (ع) استان ایلام گفت:در برابر مقابله با راهبردهای دشمن برای ضربه زدن به نظام باید با ایجاد وحدت ، صبر و همکاری همه جانبه ایستاد و باید به مسئولان در حوزه های اقتصادی کمک کنیم.
کد خبر: ۹۱۱۶۳۷۹
|
۱۰ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۹

به گزارش خبرگزاری بسیج،سرهنگ پاسدار جمال شاکرمی فرمانده سپاه امیر المومنین (ع) استان ایلام در یادواره شهدای ایل شوهان و عملیات والفجر ۵ که در منطقه عمومی چنگوله برگزار شد،گفت: راهبرد آمریکا برای به چالش کشیدن جمهوری اسلامی از طریق ایجاد برجام ها بود تا بتوانند نقش ایران اسلامی را در منطقه کم رنگ کنند.
وی اظهار کرد: اما به برکت خون شهدا از نقطه صفر به نقطه برابری با کشورهای قدرتمند رسیده ایم و به مدد روح شهیدان و ایمان به خدا سالهاست که دشمنان را از آرزوهای خیالیشان دور کرده ایم.
فرمانده سپاه امیر المومنین (ع) استان ایلام تصریح کرد: راهبرد دیگر آمریکا و کشورهای استعماری برای به چالش کشیدن نظام مقدس جمهوری اسلامی حمایت از گروه های تروریستی برای مقابله با نظام جمهوری اسلامی ایران بود.
سرهنگ پاسدار شاکرمی خاطر نشان کرد: ملت ما به عنوان استراتژی امنیت، در مقابل گروهک های تروریستی ایستادند و حتی در خارج از مرزهای ایران اسلامی با دشمنان مقابله کردند و دیدیم که در گستره 430 کیلومتری مرز استان ایلام گروه های تروریستی جرات نزدیک شدن به مرز ما را نداشتند.
وی راهبرد دیگر دشمن برای ضربه زدن به نظام مقدس اسلامی را زمین گیر کردن توان موشکی ما دانست و گفت: امروز پیشرفته تر از گذشته از لحاظ نظامی هستیم و راهبرد زمین گیر کردن توان موشکی ما توسط دشمن شکست خورده است.
فرمانده سپاه امیر المومنین (ع) استان ایلام ادامه داد: امروز توان موشکی ما به قدرتی رسیده که دارای موشک های نقطه زن هستیم و حتی ناوهای آمریکایی در خلیج فارس جرات خودنمایی ندارند ، در افغانستان ، عراق و سوریه نیز می بینیم که دشمن عقب نشینی کرده است.
سرهنگ پاسدار شاکرمی اظهار داشت: در برابر مقابله با راهبردهای دشمن برای ضربه زدن به نظام باید با ایجاد وحدت ، صبر و همکاری همه جانبه ایستاد و باید به مسئولان در حوزه های اقتصادی کمک کنیم .
وی گفت: دشمن حتی در حوزه اقتصادی نیز وارد شده تا از این طریق به انقلاب اسلامی ما ضربه بزند غافل از اینکه مردم ما پشتیبان ولایت فقیه هستند و حتی در تحریم ها و شرایط سخت جنگی به کمک نظام و دولت آمده اند.
فرمانده سپاه امیر المومنین (ع) استان ایلام در پایان خطاب به استاندار ایلام گفت: این مردمی که حضور پیدا کرده اند سرداران واقعی جنگ و جبهه هستند زیرا که امنیت ما در گرو حضور همیشگی انان در صحنه بوده و در روزهای سخت ماندن و تلاش کردند که از سرزمین خود دفاع کنند.
وی افزود: ایل شوهان مانند دیگر ایلات استان ایلام شهدای بسیاری را تقدیم انقلاب کرده اند که 207 شهید از این ایل تقدیم انقلاب اسلامی شده و در نقطه صفرمرزی مرزدار ایران اسلامی هستند که انتظار می رود تا از درآمدهای نفتی سهمی برای اشتغال و اقتصاد آنان اختصاص یابد.

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار