جانشین فرمانده سپاه مرند:

تاسی به سیره اهل بیت(ع) مانع از بروز بسیاری از آسیب ها می شود

جانشین فرمانده سپاه مرند در جشن کوثر شهر کشکسرای اظهار کرد: در زندگی پرهیاهوی امروزی که همه انسان‌ها درگیر مسائل روزمره و مادی شده‌اند تاسی به سیره اهل بیت، از جمله حضرت زهرا(س) می‌تواند از بروز بسیاری از مشکلات خانوادگی و اجتماعی جلوگیری کند.
کد خبر: ۹۱۱۶۳۶۲
|
۱۰ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، کریم خوش ترکیب افزود: سبک زندگی اسلامی ما چیزی غیر از سبک زندگی حضرت فاطمه زهرا(س) و تبعیت از زندگی این بانوی نمونه نبوده و همه بانوان باید این مهم را سرلوحه زندگی خود قرار دهند.

وی ادامه داد: اگر جامعه اسلامی بتواند زنان را با الگوی اسلامی تربیت کند، یعنی الگویی زهرایی،زنان بزرگ، زنان با عظمت، زنانی که می‌ توانند دنیا و تاریخی را تحت تأثیر خود قرار دهند، آن زمان زن به مقام شامخ حقیقی خود نائل آمده است.

خوش ترکیب یادآور شد: هرچند زندگی حضرت فاطمه(س) کوتاه بود، اما با برکت و پر ثمر بود که هر لحظه آن ارزش بس بزرگی دارد زندگی کوتاه این بانوی گرامی اسلام به ما درس عفت، غیرت، سیاست،حجاب،همسرداری، تربیت فرزند، قناعت داد.

وی اضافه کرد: فلسفه گرامیداشت روز زن و هدف از برگزاری این مراسم گسترش فرهنگ و سیره فاطمی در جامعه اسلامی است.

خوش ترکیب در پایان تأکید کرد: هرکسی ایشان را الگوی خود قرار داده و زندگیش را زندگی فاطمی کند سعادت دنیا و آخرت او تضمین شده است.

به مناسبت میلاد حضرت فاطمه(س) و امام خمینی(ره) و هفته زن و روز مادر ویژه برنامه ای به همت حوزه فاطمه(س) سپاه مرند در حسینیه علی اکبر(ع) کشکسرایبرگزار شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار