خبرهای داغ:
فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی:

جایگاه ولایت فقیه در اجرایی شدن بیانیه گام دوم انقلاب مورد توجه باشد

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: رهبر معظم انقلاب نقش ولایت فقیه در پیشبرد اهداف جامعه اسلامی را به این دلیل که به خود معظم له برمی گشت، لحاظ نکرده اند.
کد خبر: ۹۱۱۶۳۲۸
|
۰۹ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۹:۵۵

 سردار سرتیپ دوم حبیب شهسواری امروز در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در ارومیه، اظهار داشت: چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب را به کوری چشم دشمنان جشن گرفتیم.

وی، افزود: به شهادت تاریخ و مورخان عالم، تمام قیام‌ها و جنبش‌هایی که بعد از غیبت کبری در دنیای اسلام اتفاق افتاد، همواره یا یک روحانی یا چند روحانی شیعه به عنوان راهبر و مدیریت‌کننده این قیام علیه ظلم و ستم بوده و علمای شیعه و سنی در آن سهیم بوده‌اند و اوج این نقش‌آفرینی‌ها و تبدیل به عینیت یافتن انقلاب‌ها، انقلاب اسلامی به رهبری امام راحل بود.

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی، ادامه داد: انقلاب اسلامی به اندازه بعثت اولیه اسلام اهمیت دارد و مقام معظم رهبری در حضور مردم تبریز در ۲۹ بهمن ماه، فرمودند که شبیه‌ترین حادثه به معجزات انبیا، پیروزی انقلاب بود.

وی، افزود: انقلاب‌هایی در جهان بودند که بیش از ۴ یا ۷ سال دوام نیاوردند و ما در انقلاب اسلامی خود مفتخریم که باصلابت و سربلندی، کلام رهبر انقلاب را در کنار کلام امام خمینی(ره) تبیین کنیم.

سردار شهسواری، ابراز کرد: مقام معظم رهبری در فرمایشات خود بازیگران اصلی گام دوم انقلاب را جوانان عنوان کردند و انقلابی ماندن را در شرایطی که جهان استکبار به دنبال انقلاب‌زدایی است، تاکید کردند.

انتهای پیام

ارسال نظرات