مسؤول بسیج دانشجویی شاهرود گفت:کاروان های راهیان نور بسیج دانشجویی شهرستان شاهرود در تاریخ های ۲۱ و ۲۲ اسفندماه به استعداد ۲۰۰ نفر به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام خواهند شد.
کد خبر: ۹۱۱۶۲۸۲
|
۰۹ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۶
سید حیدر موسوی مسؤول فرهنگی بسیج دانشجویی شهرستان شاهرود در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در شاهرود با اشاره به برگزاری اردوی راهیان نور دانشجویی اظهار کرد: به فرمود: ه حضرت امام خامنه‌ای امروزه فضیلت زنده نگه داشتن یاد شهدا کمتر از شهادت نیست و مجموعه بسیج دانشجویی دانشگاه‌های شاهرود با پیروی از منویات مقام معظم رهبری تمام تلاش خود را در جهت هرچه باشکوه‌تر برگزار شدن این عملیات عظیم فرهنگی به کار خواهد بست.
وی افزود: در شرایط کنونی که جوانان اصلی‌ترین هدف تهاجم فرهنگی و جنگ نرم دشمنان قسم خورده این انقلاب هستند برنامه‌هایی نظیر راهیان نور میتواند سد محکمی در برابر این هجمه‌ها باشد و باید به گونه‌ای تلاش شود تا اردوی معنوی راهیان نور هر سال با شکوه‌تر از گذشته برگزار گردد.
مسؤول فرهنگی بسیج دانشجویی شاهرود گفت: کاروان‌های راهیان نور بسیج دانشجویی شهرستان شاهرود در تاریخ‌های ۲۰ و ۲۱ اسفندماه به مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس در جنوب کشور اعزام خواهند شد.
موسوی خاطر نشان کرد:این کاروان‌ها در دو بخش مجزای خواهران و برادران اعزام میشوند و پیش بینی میشود بیش از ۲۰۰ نفر از دانشجویان دانشگاه‌های شهرستان در این برنامه عظیم فرهنگی شرکت نمایند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها