خبرهای داغ:
سردار نوعی اقدم در تبریز:

انقلاب با اعلام استراتژی «نه شرقی، نه غربی» در دنیا زبانزد شد

از فرماندهان دوران دفاع مقدس در آیین تجلیل از روحانیون رزمنده آذربایجان شرقی، گفت: هدایتگر انقلاب اسلامی ایران با همه انقلاب‌های دنیا متفاوت بود چراکه انقلاب ما با اعلام استراتژی «نه شرقی، نه غربی» نام خودش را بر سر زبان‌ها انداخت.
کد خبر: ۹۱۱۶۲۶۹
|
۰۹ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی،  رحیم نوعی اقدم اظهار داشت: ما امروزه قدرت سوم جهان هستیم و اگر این را نگوییم، ظلم کرده‌ایم. قدرت سوم جهان در مقطعی شکل گرفت که دنیا در مقابلش ایستاده بود، اما خداوند ما و امام‌مان را پیروز کرد و ما را به رخ دنیا کشید.

وی افزود: امروزه اگر دشمن، داعش را به ما تحمیل کرده، برای از بین بردن قدرت سوم جهانی است. دشمن جز نبودن ما، به چیز دیگری قانع نیست.
سردار نوعی اقدم با بیان اینکه «زمان جنگ با مقطع کنونی هیچ تفاوتی نکرده است»، عنوان کرد: میدان سال ۶۲ و میدان الان، فرقی با یکدیگر ندارد. اگر فرقی بوده، در ما اتفاق افتاده است. سردار خرم، باکری امروز من است. مهم نیست که سردار خرم کیست، مهم این است که بی‌سیم سردار خرم به بی‌سیم رهبر متصل است.
وی ادامه داد: در ملت عشق و علاقه موج می‌زند و این را هم در ۲۲ بهمن نشان دادند. اگر در دهه ۹۰ می‌خواهیم پیروز شویم، باید به دهه ۶۰ برگردیم و با همان ادبیات با خدا صحبت کنیم؛ خدا همان خداست، فاطمه زهرا (س)، همان فاطمه زهراست و اهل بیت همان اهل بیت هستند.
سردار نوعی اقدم در پایان تاکید کرد: مردم نشان داد که انقلاب را دوست دارد و وظیفه خود را به درستی انجام دادند. ما به آمریکا غلبه کردیم و کمر اسرائیل را شکسته‌ایم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها