عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس گفت: براساس صحبت های صورت گرفته، به احتمال زیاد در سال ۹۸ به حقوق کارمندان، کارگران و بازنشستگان رقمی افزوده می‌شود سپس به نسبت مشخصی حقوق افزایش می‌یابد.
کد خبر: ۹۱۱۶۲۵۵
|
۰۹ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۵
 
 
 
 
 

به گزارش خبرگزاری بسیج، غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با اشاره به تلاش مجلس برای افزایش حقوق کارکنان در سال 98 گفت: مجلس به دنبال افزایش حقوق کارکنان، کارگران و بازنشستگان و بهبود وضعیت معیشت آنهاست، به همین منظور در جلسه غیرعلنی امروز پیشنهادات متعددی در این حوزه مطرح و بررسی شد.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی افزود: براساس صحبت‌هایی که صورت گرفت، مقرر شد حقوق کارکنان، کارگران و بازنشستگان از میزان مشخصی کمتر نشود و رقمی به حقوق همه افراد اضافه شود.

وی اظهار کرد: براساس پیش‌بینی‌ها نرخ تورم سال 98 مشکلات معیشتی بسیاری برای مردم ایجاد می‌کند به همین دلیل مجلس به دنبال این است که تا جایی که کشور توان دارد، کف حقوق را افزایش دهد؛ در واقع به حقوق همه افراد، رقمی افزوده شود سپس به نسبت مشخصی حقوق افزایش یابد.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: به هر میزان که به حقوق کارکنان افزوده شود، حقوق کارگران و بازنشستگان نیز افزایش می‌یابد./

پایان پیا

ارسال نظرات