بازیگر محجبه سینما بزرگترین آرزوی خود را پس از چادری شدنش دیدار مقام معظم رهبری دانست.
کد خبر: ۹۱۱۶۲۳۶
|
۰۹ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ مراسم اختتامیه جشنواره «شبیه یاس» برای سومین بار متوالی صبح امروز در مجتمع آیه‌های مشهد برگزار شد.

این جشنواره از آبان ماه امسال در بخش‌های پرده خوانی، سرود، استندآپ کمدی، شعر، دکلمه و تئاتر برای دختران و بانوان استان آغاز شد.

محور همه این بخش‌ها، سیره و فرهنگ رضوی، فرهنگ فاطمی، حمایت از کالای ایرانی و دشمن شناسی است.

مهمانان ویژه این برنامه الهام چرخنده؛ بازیگر سینما، مرضیه هاشمی؛ خبرنگار ارشد پرس تی وی؛ مادر شهید حججی و مینو اصلانی؛ مسئول بسیج جامعه زنان کشور بودند.

الهام چرخنده در این مراسم به تبیین روی آوردن خود به حجاب پرداخت و گفت: دیماه سال ۸۸ که به خارج از کشور رفتم مدیریت چند شبکه ماهواره‌ای را قرار بود به من بسپارند که من قبول نکردم در حقیقت من در اوج کفر به ایمان رسیدم که در رسیدن به این راه از سوی بسیاری از هموطنان خود در داخل کشور و در عرصه کاری خود حرف‌های ناسزا شنیدم و مورد ضرب و شتم قرار گرفتم، اما راه خود را ادامه دادم.

وی ادامه داد: الهام چرخنده به معنای کوچ کننده تبدیل می‌شود به الهام زهرایی دستخوش علت و داستان و اتفاق نیست بلکه تنها نظر بانو فاطمه زهرا (س) است نه هیچ چیز دیگر.

وی افزود: من در حقیقت به معرفت شخصیت بزرگ حضرت زهرا (س) رسیدم و توفیق این را پیدا کردم تا با استفاده از شهرت خود در عرصه هنر بازیگری ۸۸۴۵ نفر را محجبه کنم.

این بازیگر محجبه تلویزیون با بیان اینکه در بهترین فرصت و بعد از سریال پر بیننده آوای باران، محجبه شده است، افزود: در نوروز سال ۹۳ توانستم با عنایت امام زمان (عج) زاویه فکری ام را از طریق شبکه چهار اعلام نمایم.

وی بزرگترین آرزوی خود را پس از چادری شدنش دیدار مقام معظم رهبری دانست و گفت: ۱۳ روز مانده بود به آن تایمی که در ذهن من شکل گرفته بود ظهر بود آن زمان حضرت آقا در بیمارستان تشریف داشتند و من تقریباً از وعده چهل روزه خودم قطع باور کرده بودم که از بیت ایشان تماس گرفتند و از من به عنوان یکی از هنرمندانی که باید به دیدن ایشان می‌رفت دعوت کردند به واقع آن چیزی اتفاق افتاده بود که باور قلبی من بود.

چرخنده خاطرنشان کرد: در یک روز بارانی برای شهدای سپاه به مزار آنان رفتم یکی از بانوان مرا الهام زهرایی خطاب کرد و من متعجب شدم در آنجا حجت الاسلام طایب گفتند حضرت اقا فرمودند: ازین به بعد ایشان را الهام زهرایی خطاب کنید. ایشان فرمودند زهرایی یعنی یکی در مقابل همه.

در ادامه مراسم مینو؛ اصلانی مسئول بسیج جامعه زنان کشوراظهار داشت: زنان امریکایی و غربی دچار بحران هویت هستند. زن مسلمان؛ امروز پس از انقلاب در عرصه‌های مختلف می‌درخشد این در حالی است که قبل از انقلاب این زمینه برای بانوان فراهم نبود.

وی تاکید کرد: برای ورود به دهه پنجم انقلاب اسلامی باید تلاش کنید و این مهم عزم راسخی را می‌طلبد. جهان در پیچ تاریخی قرار دارد و اگر انقلاب را با همه زیبایی‌های آن تبیین کنیم دنیا گفتمان انقلابی را انتخاب خواهد کرد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها