خبرهای داغ:
مدیرکل اوقاف سمنان خبر داد:

رشد قابل‌توجه سمنانی ها از آزمون حفظ و مفاهیم سال ۹۷

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان سمنان گفت: خوشبختانه امسال شاهد افزایش تعداد شرکت‌کنندگان در آزمون کتبی حفظ و مفاهیم قرآن کریم در استان سمنان بودیم.
کد خبر: ۹۱۱۶۲۲۶
|
۰۹ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۵
به گزارش خبرگزاری بسیج استان سمنان، حجت‌الاسلام‌والمسلمین عبدالله واحدی روز پنجشنبه در حاشیه بازدید از روند برگزاری آزمون کتبی حفظ و مفاهیم قرآن کریم استان سمنان اظهار کرد: این آزمون با مشارکت اداره کل اوقاف و امور خیریه استان، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و اداره کل آموزش‌وپرورش استان برای دومین سال به‌صورت مشترک برگزار می‌شود.
وی عنوان کرد: آزمون کتبی صبح روز پنجشنبه آزمون در دو نوبت هم‌زمان با سراسر کشور در هشت حوزه امتحانی استان سمنان و آزمون شفاهی از روز شنبه به مدت یک هفته برگزار می‌شود.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان سمنان تصریح کرد: این آزمون در ۲۰ رشته از حفظ ۱ جزء تا حفظ کل و در دو گروه برادران و خواهران در حال برگزاری است.
واحدی با اشاره به اینکه آزمون کتبی حفظ و مفاهیم در سه بخش حفظ، مفاهیم و آزمون الکترونیکی برگزار می‌شود، گفت: در حفظ و مفاهیم قرآن سال جاری پنج هزار و ٧۱۵ نفر ثبت‌نام کرده‌اند که از این تعداد حدود ۵ هزار نفر از ثبت‌نام کنندگان در بخش خواهران و مابقی در بخش آقایان هستند.
وی افزود: ۱۱۹۶ نفر از شرکت‌کنندگان در بخش الکترونیکی آزمون شرکت کرده‌اند که از این تعداد ۱۰۱۶ نفر در بخش خواهران و ۱۸۰ نفر نیز در بخش برادران شرکت خواهند کرد.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان سمنان خاطرنشان کرد: شرکت‌کنندگانی که موفق به کسب حدنصاب تعیین‌شده بر اساس آیین‌نامه‌های ابلاغی شوند، علاوه بر دریافت جوایز نقدی و غیر نقدی، گواهینامه مربوط به آزمون را نیز دریافت خواهند کرد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها