محبت و مودت عامل اصلي تحكيم بنيان خانواده است

نماینده ولی فقیه در سپاه حضرت قمر بنی هاشم علیه السلام محبت و مودت را عامل اصلی تحکیم خانواده عنوان کرد.
کد خبر: ۹۱۱۶۱۴۳
|
۱۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۵

 

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ مسئول نمايندگي ولي فقيه در سپاه قمر بني هاشم عليه السلام در آئین تجلیل از همسران پاسدار ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بن که به مناسبت میلاد با سعادت بی بی دو عالم حضرت زهرا سلام الله علیها برگزار شد، اظهار داشت: يكي از مواردي كه باعث مي شود بنيان خانواده ها محكم شود و رابطه بين زن و مرد، فرزندان با والدين مستحکم گردد، مودت و محبت بر اساس احترام متقابل می باشد.

حجت الاسلام و المسلمين حسيني صدر عنوان کرد:  بالا رفتن ارتباط كلامي و گوش دادن به حرف يكديگر یکی از مهم ترین راه های ایجاد محبت در خانواده هاست.

وی خاطرنشان کرد: ارتباط كلامي مي تواند از بسياري از اختلافات جلوگيري كرده و مانع بروز بسیاری از طلاق‌ها شود.

این مقام مسئول بیان داشت: خداوند انسان را به صورت زن و مرد آفريده است فلذا نيازهاي عاطفي آن‌ها نيز با هم تفاوت دارد، بنابراين لازم است تا خانواده ها با اين خصوصيات از جمله تفاوت در صبر و حوصله، خريد، توجه ظاهري و تفاوت در حرف زدن آشنايي بيشتري داشته باشند تا بتوانند یکديگر را بهتر درك نموده و از اختلافات جلوگيري نمايند.

نماینده ولی فقیه در سپاه حضرت قمر بنی هاشم علیه السلام والدین را الگویی برای فرزندان دانست و گفت:  پدر و مادر می توانند با رفتار درست خود الگویی مناسب برای فرزندان باشند و آنان را با عمل خود تربیت نمایند.

اين مقام مسئول در پايان افزود: همه ما بايد توجه داشته باشيم كه دشمن به شدت دنبال تخريب بنيان خانواده هاست تا از اين طريق به روند رو به رشد انقلاب اسلامي ضربه بزند و بتواند ما را شكست دهد پس باید با بصیرت به مقابله با دشمن برویم و در این نبرد نیز همچون همیشه موفق شویم.

ارسال نظرات
آخرین اخبار