خبرهای داغ:
مسئول ناحیه بسیج دانشجویی سپاه ولیعصر(عج) خوزستان خبرداد:
مسئول ناحیه بسیج دانشجویی سپاه ولیعصر(عج) خوزستان خبر از آغاز اعزام دانشجویان به اردوهای راهیان نور داد
کد خبر: ۹۱۱۶۱۳۱
|
۰۹ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از اهواز، محمد حسین شادمان فر، مسئول ناحیه بسیج دانشجویی سپاه ولیعصر(عج) خوزستان اظهارکرد: در سال 94 قرارگاه  شهید علم الهدا در سراسر کشور به منظور اعزام دانشجویان به اردوهای راهیان نور راه اندازی شد و آن سال تا کنون به صورت مستمر دانشجویان علاقه مند را به این اردوها اعزام می کنیم.

وی ادامه داد: مسئول قرارگاه در استان خوزستان ،  رییس دانشگاه  مادر استان  و دبیر آن مسئول بسیج دانشجویی استان می باشد که اعزام های دانشجویان از دیروز با اعزام دانشجویان دانشگاه فرهنگیان آغاز شده و امروز هم 18 دستگاه اتوبوس دانشجویان تعدادی از دانشگاه های استان را به یادمان های دفاع مقدس خواهند برد.

مسئول ناحیه بسیج دانشجویی سپاه ولیعصر(عج) خوزستان افزود: این اعزام ها که از 8 اسفندماه آغاز شده تا 20 روز دیگر ادامه خواهد داشت و در مجموع 8هزار 520  دانشجو با 213 دستگاه اتوبوس به مناطق عملیاتی خواهند رفت.

وی به هدف از اعزام ها اشاره و عنوان کرد: هدف اصلی تحکیم وحدت ملی و حفظ روحیه استکبار ستیزی است و امیدواریم به هدف بعدی خود که اعزام سالانه 10 درصد دانشجویان استان به راهیان نور است برسیم.

انتهای پیام/ض

ارسال نظرات
پر بیننده ها