مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه میانه:

مسئولیت زنان در جنگ نرم، سنگین تر و حساس تر از مردان است

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه میانه در جشن میلاد کوثر شهر ترک با اشاره به حساسیت و اهمیت موضوع تربیت فرزندان، تربیت فرزندان عفیف، پاکدامن، انقلابی و دینی را اصلی ترین وظایف مادران در جنگ نرم عنوان کرد و گفت: مسئولیت زنان در جنگ نرم، سنگینتر و حساس تر از مردان است.
کد خبر: ۹۱۱۶۱۲۴
|
۰۹ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام حسن امیرنژاد با بیان اینکه دشمن در کمین است تا به دین، مذهب، فرهنگ، عفت و پاکدامنی جوانانمان ضربه بزند، اظهار کرد: هدف تمام تلاش های دشمن، متلاشی کردن خانواده ها و سست کردن بنیان آنهاست چرا که با اینکار می تواند به تمامی اهداف مادی و غیرالهی خود دست یابد.

   وی با اشاره به شخصیت والای حضرت زهرا(س) ایشان را منشا خیر و برکت دنیا و آخرت و سعادت بشر، یکی از علل اصلی آفرینش و الگوی تمام عیار علم، ادب، عفت، حجاب، صداقت، تربیت و ولایتمداری برای تمامی آحاد بشر در تمامی اعصار تاریخ دانست و گفت: شخصیتی را که خدا توصیفش کند، بنده از تعریف و توصیف آن عاجز است. ایشان بانویی کامل بوده و شجاعت، ایثار، ساده زیستی و خیراندیشی اش زبانزد عام و خاص است.

   حجت الاسلام امیرنژاد با اشاره به حضور زنان در قبل، حین و بعد از انقلاب در تمامی عرصه ها دوشادوش مردان غیور کشور، نقش آفرینی بی نظیر آنان در دوران دفاع مقدس چه با حضور فیزیکی در میادین جنگ، چه حمایت ها و پشتیبانی های آن ها در پشت سنگرهای دفاع و چه در نقش تربیت فرزندانی شایسته را متذکر شد و افزود: مادران و همسران شهدا، درس ایثار، شجاعت و شهامت را از حضرت زهرا(س) و حضرت زینب کبری(س) آموختند و با الگوگیری از آنان، بهترین فرزندان عالم را در دامانشان پرورش دادند.

   مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه میانه در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به صدور بیانیه گام دوم انقلاب از سوی مقام معظم رهبری، مردم و مسئولان را به حرکت جدی در مسیر ترسیمی رهبر انقلاب، توصیه کرد و افزود: باید قدر انقلاب، رهبری و با هم بودن را بدانیم و عرصه را بر فعالیت های دشمن تنگ کنیم.

   آیین گرامیداشت هفته زن و سالروز خجسته میلاد با سعات حضرت زهرا(س) با حضور 300 نفر از خواهران بسیجی در سالن اجتماعات آموزش و پرورش شهر ترک میانه برگزار شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار