حضرت فاطمه زهرا(س) در دیدگاه مسلمانان بخصوص شیعیان مظهر ونماد یک بانوی کامل چه در زندگی سیاسی وچه در زندگی خصوصی است وهمواره زنان مسلمان از عمل حضرت فاطمه زهرا(س( به عنوان سرمشق در تمام امور زندگی خود بهره می برند.
کد خبر: ۹۱۱۶۱۲۳
|
۰۹ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۵

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، جشن میلاد کوثر در حسینیه عاشقان ثاراله به همت بسیج جامعه زنان وبسیج خواهران سپاه شهرستان قائم شهربرگزار شد.

این مراسم با حضور مادران وبسیجیان خواهرقائم شهری با اجرای سخنرانی و مولودی خوانی واهدای جوائز به القاب حضرت زهرا(س) برگزار شد.

کلثوم آهنگری دبیر اجرایی جشن میلاد کوثر شهرستان هدف از اجرای این برنامه را گرامیداشت مقام زن ومعرفی جایگاه مادر در جوامع انسانی بیان کرد وگفت : حضرت فاطمه زهرا)س(در دیدگاه مسلمانان بخصوص شیعیان مظهر ونماد یک بانوی کامل چه در زندگی سیاسی وچه در زندگی خصوصی است وهمواره زنان مسلمان از عمل حضرت فاطمه زهرا(س( به عنوان سرمشق در تمام امور زندگی خود بهره می برند.

مسئول بسیج جامهع زنان سپاه قائم شهر تاکید کرد: در روزگاری به سر می بریم که هجمه های سنگین دشمن به نظام اسلامی و بنیان خانواده بسیار محسوس بوده وسبک زندگی اسلامی در جوامع اسلامی تحت تاثیر این هجمه ها قرار گرفته است وتغییرات زیادی در روابط خانوادگی ایجاد شده است.

وی نوع حجاب در میان زنان،نحوه گفتار و سخن گفتن،ارتباط با نامحرم،اعتیاد به فضای مجازی،تک فرزندی،روابط سرد خانوادگی،زندگی با حیوانات،تغذیه با فست فود ودیگر مسایل فراوان از تاثیرات هجمه های دشمن وجنگ نرم است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها