رئیس حوزه علمیه ولی‌عصر (عج) ابرکوه:

بانوان سیره یگانه بانوی اسلام را الگو قرار دهند

حجت‌الاسلام سید ابراهیم حسینی، گفت: جامعه، به ویژه بانوان باید بیش از پیش سیره آن یگانه بانوی اسلام را به ویژه در بحث عفاف و حجاب در زندگی خود الگو قرار دهند.
کد خبر: ۹۱۱۶۱۱۹
|
۰۹ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۸:۱۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از یزد، حجت‌الاسلام سید ابراهیم حسینی چهار‌شنبه شب در جمع طلاب حوزه علمیه کوثر خواهران شهرستان، اظهار داشت: مادران با الگو گرفتن از بانوی بزرگوار اسلام حضرت فاطمه (س) همت خود را در تربیت اسلامی فرزندان خود به‌کارگیرند.
امام جمعه ابرکوه ادامه داد: حضرت فاطمه (س) در دوران عمر کوتاه خود از ولایت دفاع کرد و در این راه به شهادت رسید و جان پاک و نورانی خود را در راه خدا فدا کرد.
رئیس شورای فرهنگ عمومی ابرکوه تصریح کرد: جامعه، به ویژه بانوان باید بیش از پیش سیره آن یگانه بانوی اسلام را به ویژه در بحث عفاف و حجاب در زندگی خود الگو قرار دهند.
حسینی ادامه داد: زنان و بانوان مسلمان، سیره عملی و اخلاقی و عبادی آن حضرت را سرمشق زندگی خود قرار دهند و هویت از دست‌رفته زن را در این عصر غفلت و ظلمت، بازیابند.
وی بیان کرد: حضرت فاطمه (س) فقط اسوه فاضله زنان نبود بلکه شعاع نور وجودش در هدایت جامعه بخشی از جامعه از حجره کوچکی در مدینه آغاز شد و گستره این نور، آفاق را در برگرفت.
حسینی همچنین خاطرنشان کرد: امام خمینی (ره) بعد از ائمه اطهار (ع) شخصیتی بی‌نظیر در احیای اسلام ناب محمدی (ص) بود.
انتهای پیام /
ارسال نظرات
آخرین اخبار