همزمان با ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) و با حضور استاندار عقد قرارداد همکاری بین کارخانه ترانسفو شهمیرزاد با عراق انجام شد
کد خبر: ۹۱۱۶۱۰۳
|
۰۹ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۰:۲۵
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در مهدیشهر، همزمان با میلاد باسعادت وسراسر نور سیده دوعالم حضرت فاطمه زهرا (س) مراسم جشنی درمحل کارخانه ترانسفو شهمیرزاد با حضور استاندار برگزارشد.
همچنین در این مراسم هیات بلند پایه عراقی واستاندار از کارخانه آریا ترانسفو بازدید به عمل آوردندکه درنتیجه سالم صالح مسلماوی، معاون استاندار بابل عراق مراسم عقد قرارداد وتفاهم نامه همکاری مشترک میان شرکت ترانسفو واستان بابل عراق رابرقرار کرد.
علیرضا آشنا گر، استاندار سمنان در این مراسم اظهار کرد: فعالیت تجاری برای بازرگانان عراقی در ایران و به ویژه استان سمنان به دلیل ظرفیت صنعتی بالای موجود در این منطقه بسیار به صرفه واقتصادی است و در این زمینه با فراهم کردن بستر‌های لازم، آماده همکاری با مسئولین عراقی هستیم.
وی در ادامه با بیان اینکه سمنان یکی از استان‌های صنعتی در کشور محسوب می‌شود که ظرفیت‌های بسیارمطلوبی در زمینه‌های مختلف صنعت ومعدن وگردشگری آن وجود دارد که مورد توجه بازرگانان وفعالان اقتصادی خارجی می‌باشد.
استاندار خاطر نشان کرد: اتاق بازرگانی استان سمنان یکی از اتاق‌های بزرگ وموفق کشور است که امیدواریم با استفاده از این موقعیت بتوانیم گام‌های بلندی در راستای توسعه همه جانبه استان وکشور داشته باشیم.
وی همچنین گفت: شرکت تراسفوشهمیرزاد می‌تواند به عنوان یکی از الگو‌های موفق تولید در استان سمنان معرفی گردد.
وی تصریح کرد: سمنان با وجود اینکه نقش پر رنگ وتاثیر گذاری در توسعه و پیشرفت کشور ایفا می‌کند قابلیت آن را دارد که به عنوان بازار اقتصادی وبه صرفه از نظر هزینه‌های معمول مورد توجه سرمایه گزاران وفعالان اقتصادی عراقی قرار گیرد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها