مدیرعامل سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران گفت: 70 درصد آبزیان، 40 درصد میوه و 25 درصد مواد پروتئینی تهران در میادین میوه و تره بار تأمین می شود.
کد خبر: ۹۱۱۶۱۰۰
|
۰۸ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۸

به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از روابط عمومی سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران؛ سید سعید راد با اعلام اینکه تمام تلاش خود را به کار گرفته‌ایم تا برای عبور از مشکلات موجود به مردم کمک کنیم، افزود: در حال حاضر 70 درصد آبزیان، 40 درصد میوه و 25 درصد مواد پروتئینی پایتخت از طریق سازمان مدیریت میادین تامین می‌شود.

وی با اشاره به اینکه روزانه 2430 تُن میوه در 243 میدان و بازار میوه و تره بار تهران، عرضه و 16 هزار تُن میوه نیز از طریق میدان مرکزی میوه و تره بار تأمین می‌شود، اظهار کرد: در حال حاضر قیمت انواع میوه در میادین میوه و تره بار تا 47 درصد و قیمت انواع صیفی‌جات و سبزیجات تا 31 درصد ارزان‌تر از قیمت سطح شهر است.
راد با بیان اینکه اگر میادین میوه و تره بار سه روز پشت سر هم تعطیل باشند، قیمت میوه در تهران دو برابر می‌شود، تصریح کرد: نقش میادین میوه و تره بار در کنترل قیمت‌ها و تنظیم بازار در تهران انکارناپذیر است و از این رو برای ارائه تخفیفات شب عید، تدابیر و تمهیدات ویژه‌ای در نظر گرفته‌ایم.
مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار در پایان خاطرنشان کرد: این سازمان از طریق کنترل قیمت‌ها در میادین و بازارهای میوه و تره بار و تنظیم بازار سعی کرده تا جای ممکن جلوی کوچک شدن سفره خانوارهای شهری را بگیرد و در این راستا، سازمان مدیریت میادین در 11 ماه سال 97 در مجموع، باعث حداقل 500 میلیارد تومان صرفه جویی در سبد خرید خانواده‌هایی که مشتری میادین و بازارهای سازمان هستند، شده است.

ارسال نظرات