خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه همدان:

بانوان باید سبک زندگی فاطمی را در زندگی خود اجرا کنند

فرمانده سپاه ناحیه همدان گفت: بانوان ما باید سبک زندگی فاطمی را در زندگی خود اجرا کنند و همسرداری، فرزندداری، دیانت و شجاعت این بانو را به عنوان الگوی خود در زندگی داشته باشند.
کد خبر: ۹۱۱۶۰۷۳
|
۰۸ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۱:۵۳

بانوان باید سبک زندگی فاطمی را در زندگی خود اجرا کنندبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سرهنگ علی بقایی در جشن میلاد کوثر که در مجموعه فرهنگی ورزشی امام علی(ع) برگزار شد، ضمن تبریک میلاد حضرت فاطمه(س)‌ اظهار داشت: زندگی و حیات ما، دنیا و آخرت ما مدیون فرزندان این حضرت است.

وی گفت: بانوان ما باید سبک زندگی فاطمی را در زندگی خود اجرا کنند و همسرداری، فرزندداری، دیانت و شجاعت این بانو را به عنوان الگوی خود در زندگی داشته باشند.

فرمانده سپاه ناحیه همدان در ادامه ضمن تبریک ولادت امام خمینی (ره) ابراز داشت: امام خمینی(ره) به ما حیات داد، ایشان ما را از بندگی و بردگی به سروری رساند، باید یاد امام(ره) را گرامی بداریم و از وی و امام خامنه‌ای تبعیت کنیم.

وی با اشاره به نزدیک شدن ایام نوروز عنوان کرد: در ایام نوروز و روزهای پایانی سال هستیم و با توجه به اینکه امسال از سوی مقام معظم رهبری سال «حمایت از کالای ایرانی» اعلام شده باید از کالای ایرانی حمایت کرده و دقت کنیم اسراف نداشته باشیم و از کالای غیرضرور استفاده نکنیم چراکه سبک زندگی فاطمی مدنظر ما است.

بقایی با توجه به نزدیک شدن به روز درختکاری افزود: در روز درختکاری برای سبزه عید که از گندم استفاده می‌کنند تقریبا ۴ تا ۶ میلیارد لیتر آب برای این سبزه استفاده می‌شود و این یک نمونه از اسراف است و که مقرر شده در ایام نوروز از نهال استفاده شود تا باقیات الصالحات باشد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات