خبرهای داغ:
مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری همدان:
مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری همدان با بیان اینکه این بار جنگ، جنگ اقتصاد و فرهنگ است، گفت: امروز هدف جنگ، سفره‌های مردم است.
کد خبر: ۹۱۱۶۰۶۶
|
۰۸ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۱:۲۱

امروز هدف جنگ، سفره‌های مردم استبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، ربیعه علی‌محمدی مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری همدان در جشن میلاد کوثر ضمن تبریک میلاد حضرت فاطمه(س) و روز زن، اظهار داشت: ما امروز در جنگ به سر می‌بریم که جنگ حق علیه باطل است.

وی گفت: جنگ، دفاع از وطن است همان گونه که شما مادران در مراحل انقلاب با جان خود و دادن فرزندان خود ایثار کردید این بار باید بسیار دقیق‌تر و بابصیرت از مملکت دفاع کنید.

مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری همدان خاطرنشان کرد: این بار جنگ، جنگ اقتصاد و فرهنگ است که فرهنگ و افکار و دل‌ها را هدف قرار داده است.

مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری همدان تصریح کرد: امروز هدف جنگ، سفره‌های مردم است و شما بانوان هستید که سختی این جنگ را با پیروزی و با فشار آن را به رحمت تبدیل می‌کنید.

وی با بیان اینکه شما با صلابت در مقابل دشمن ایستادید، ابراز داشت: افتخار می‌کنیم به وجود تمام زنانی که از ارزش‌های اسلامی و از خاک پاک وطنشان دفاع کردند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات