چابک سازی سازمانی از اولویت های مراکز دانشگاهی باشد

استاندار کهگیلویه و بویراحمد در جمع مدیران و مسئولان پارک علمی و فناوری استان گفت: چابک سازی سازمانی و توجه ویژه به پژوهش های نو و خلاقانه از اولویت های مراکز علمی و دانشگاهی باشد.
کد خبر: ۹۱۱۶۰۶۴
|
۰۸ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۱:۱۹
علی محمد احمدی افزود: پیشرفت و توسعه امروز و آینده استان در گرو خلاقیت، نوآوری و تولید ایده‌های سازنده کاربران است.
احمدی، توجه ویژه به امر پژوهش و طرح‌های تحقیقاتی را از راهبرد‌های اساسی برشمرد و تاکید کرد: سعی شود نگاه‌های دانش بنیان و توسعه محور بر فضای پارک علم و فناوری حاکم باشد و از هرگونه نگاه غیرعلمی دوری گردد.
استاندار، حمایت همه جانبه از مراکز علمی و دانشگاهی را از رسالت‌های مهم خواند و افزود: برهمین اساس انتظار می‌رود مراکز علمی، دانشگاهی و پارک علم و فناوری نگاهی متفاوت و نو به فضای استان داشته باشند و با تولیدات پژوهش‌های توسعه محور نقش مهمی در پیشرفت همه جانبه استان ایفا کنند.
وی تصریح کرد: چابک سازی سازمان‌ها و دستگاه‌ها از دیگر ضروریاتی است که امروزه باید صورت پذیرد و سعی شود از تفکر ساختمان سازی، خرید املاک و توسعه فضا‌های فیزیکی دور شود.
احمدی ابراز داشت: باید به جای ساخت و ساز‌های غیرضرور اداری به فکر چابک سازی سازمانی، نیروی انسانی خلاق و متفکر باشیم و فرهنگ توسعه سازی را در جامعه گسترش دهیم.
استاندار بیان کرد: هر چند پارک علم و فناوری استان جوان و تازه کار است، ولی می‌تواند با حمایت از شرکت‌های دانش پایه، دانش بنیان و استارت آپ‌های بومی و استانی برای ساختن استان، گامی بلند و اساسی بردارد.
ارسال نظرات
آخرین اخبار