خبرهای داغ:
مدير كل حفاظت محيط زيست استان قزوین گفت: حفاظت از عرصه های مناطق تحت مديريت از وظايف نيروهای محيط بان است.
کد خبر: ۹۱۱۵۹۶۱
|
۰۸ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، مراسم معارفه فرمانده یگان حفاظت محیط زیست استان قزوین باحضور مسوولین لشکری و کشوری برگزار شد.

حسن پسنديده مدير كل حفاظت محيط زيست ضمن ارایه عملکرد از وضعيت يگان حفاظت محيط زيست استان بیان کرد: تعامل يگان حفاظت استان با يگان حفاظت سازمان و رعايت دستورالعملها، ضوابط و قوانين حفاظت محيط زيست از اهم برنامه های يگان بوده و حفاظت از عرصه های مناطق تحت مديريت از وظايف نيروهای محيط بان می باشد.

وی گفت: ارائه به موقع گزارش حوادث و رویدادهای مهم در حوزه وظایف یگان، ارائه گزارش عملکرد مستمر و ماهیانه، نظارت بر عملکرد پرسنل یگان در چهارچوب ضوابط و دستور العملهای تعیین شده، پیگیری به موقع صدور احکام حمل سلاح، از مهمترین وظایف حوزه یگان حفاظت محیط زیست استان می باشد.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان عنوان کرد:همچنین نظارت بر اجرای برنامه های جاری آمار برداری و سرشماری، ارتباط مستمر با فرماندهی یگان حفاظت مرکزی سازمان در ارائه گزارش رویدادها، حوادث و صورت جلسات، از دیگر وظایف یگان حفاظت محیط زیست در استانهای کشور راهبری و تدوین برنامه عملیاتی مقابله با آلودگی و شکار و صید غیر مجاز، دستگیری متخلفین، معرفی به مراجع قضایی، از دیگر برنامه های اداره کل حفاظت محیط زیست می باشد.

پسندیده افزود:سازماندهی و تامین اسلحه و مهمات و تجهیزات مورد نیاز با هماهنگی یگان سازمان، گسترش همکاری با نیروی انتظامی در تمام زمینه های حفاظتی و امنیتی، هماهنگی لازم با مراجع قضایی در زمینه تعقیب و پیگیری متخلفین، همکاری با گشتهای تخصصی ویژه پیشگیری و جلو گیری از هر گونه تخریب و آلودگی میباشدکه در اولویت های این اداره کل می باشد.
1010/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها