معاون بسیج اساتید دانشگاه آزاد گفت: مدیران و اساتید انقلابی این دانشگاه در حمایت از بیانیه گام دوم انقلاب و برای تبیین دستاوردهای عظیم انقلاب اسلامی همانند گذشته پیشگام هستند.
کد خبر: ۹۱۱۵۹۴۵
|
۰۸ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۹

به گزارش سرویس اساتید خبرگزاری بسیج و به نقل از فارس، زین العابدین امینی معاون فرهنگی بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی گفت: در شرایط کنونی که دشمن جنگ روانی و جنگ اقتصادی گسترده‌ای علیه ملت مسلمان ایران برپا کرده است، نخبگان دانشگاهی در حمایت از بیانیه گام دوم انقلاب و بیان دستاوردهای متعالی و حیرت انگیز انقلاب عزیز اسلامی در صحنه حضور انقلابی دارند.

وی ادامه داد: کلاس‌های درس و جلسات دانشگاهی تریبونی مردمی و با دامنه وسیع در سراسر واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی در همه استان‌ها و شهرها است که اساتید ارزشی و متعهد می‌توانند در آن به تبیین عظمت انقلاب اسلامی و دستاوردهای ملی، منطقه‌ای و بین المللی آن بپردازند.

این استاد دانشگاه تاکید کرد: دانشگاهیان همواره در رشد و بالندگی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و فراگیر شدن آرمان‌های انقلاب اسلامی در جهان پیشگام سایر اقشار جامعه بوده‌اند و بدون شک در این برهه حساس و آغاز دهه پنجم انقلاب اسلامی نیز همانند گذشته جلودار این حرکت بوده و به دعوت رهبر کبیر انقلاب اسلامی لبیک گفته و برای پاسخ به هجمه‌ها، دروغ پراکنی‌ها و سیاه‌نمایی دشمنان موضع گیری انقلابی می‌کنند.

معاون فرهنگی بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی گفت: دشمنان در آغاز دهه پنجم عمر پر برکت انقلاب اسلامی در پی ایجاد روحیه یأس و ناامیدی و از بین بردن خودباوری در بین جوانان عزیز هستند. نقش آفرینی اساتید در پاسخ به شبهاتی که دشمنان مطرح می‌نمایند بسیار حائز اهمیت است. اساتید و مسئولان انقلابی دانشگاه به ویژه دانشگاه آزاد اسلامی که خود از رویش‌های انقلاب است به طور جدی در دفاع از دستاوردهای انقلاب و از بین بردن روحیه یأس و ناامیدی نسبت به نظام تلاش می‌کنند.

وی اظهار داشت: مدیران و اساتید متعهد و بسیجی دانشگاه آزاد اسلامی همواره مدافعین راستین انقلاب اسلامی و رهبری معظم نظام، حضرت امام خامنه‌ای( مدظله العالی) عزیز هستند و در این مسیر تا پای جان در حمایت از ولایت فقیه و نایب برحق امام زمان (عج) ایستاده‌اند.

منبع: روابط عمومی بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی

ارسال نظرات