خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی:

شعارهای انقلاب ملتها را بیدار کرد و آمریکا را به خاک سیاه کشاند/ مسجد تراز انقلاب مسجدی است که خدایی بماند

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه مسجد تراز اسلام و انقلاب مسجدی است که خدایی بماند و هوایی نشود، گفت: آنچه آمریکا را از چهل سال پیش تاکنون به خاک سیاه کشانده و به ملت ها جرأت داده تا در برابر آمریکا بایستند همین قدرت شعارهای انقلاب اسلامی است.
کد خبر: ۹۱۱۵۹۳۴
|
۰۸ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج  از خراسان جنوبی آیت الله سید علیرضا عبادی نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی صبح امروز در همایش توانمنمد سازی ارکان مسجد با بیان اینکه مسجد محیط  و خانه خداست، گفت: مسجد تراز اسلام و انقلاب مسجدی است که خدایی بماند و هوایی نشود.

وی با بیان اینکه دشمن ترین دشمن‌ها، نفس انسان است، اظهار داشت: انسان آلودگی های نفسانی دارد و همه ی بدبختی های انسان از نفس سرچشمه می گیرد لذا اگر به معنی واقعی انسان تزکیه شود، هیچ آسیبی به سراغش نمی آید.

آیت الله عبادی با بیان اینکه مسجد مرکز حب و بغض فی الله است، گفت: مقامات اخروی با عبادات به دست می آیند اما حب و بغض مقوله ای دیگر است و بحث بهشت، نعمت و رفع عذاب نیست بلکه بحث محب و محبوب مطرح است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی تصریح کرد: سراسر وجود یک انسان با ایمان، حب به خداست بنابراین همه آنچه که خدا دوست دارد را دوست می دارد و به هرچه نگاه می کند آیات الهی را مشاهده می کند.

مسجد جایگاهی است که مردم در آن خدایی می شوند و به بصیرت می رسند

وی با بیان اینکه مسجد جایگاهی است که باید مردم در آن خدایی شوند و به بصیرت و روشن بینی  مسائل اصلی بپردازند، افزود: نگذارید شعارهای انقلاب در مساجد کمرنگ شود چرا که برخی معتقدند به جای شعار برعلیه آمریکا و ظلم های ستمگران، کفار آنها را تبیین کنیم لذا باید در پاسخ این افراد گفت، هیچ چیزی جای دیگری را نمی گیرد، تبیین اقدامات باید صورت گیرد و در کنار آن شعارها باید محکم تر سر داده شود.

آیت الله عبادی با بیان اینکه انسانها شبیه یکدیگر نیستند، افزود: برخی را باید با علم، عده ای را با قانون و برخی ها را با استدلال قانع کرد، اما در برابر آن قالتاق‌هایی که هیچ چیز حالیشان نمی شود باید از راه قدرت وارد شد و آن ها را قانع کرد، حال می خواهد قدرت نظامی باشد یا اقتصادی یا می خواهد قدرت در شعار باشد.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی ادامه داد: نه جنگ نظامی جای شعار را می گیرد و نه قدرت اقتصادی جای مسائل فرهنگی را می گیرد بلکه باید هر موضوعی در جای خود مورد استفاده قرار گیرد.

وی با بیان اینکه رهبر انقلاب شعار مرگ بر آمریکا را تفسیر کرده اند، گفت: خیلی ها توجه ندارند که شعار چه می کند و بعد حرف هایی می زنند که عوام می پسندند، اما باید بدانند آنچه آمریکا را از چهل سال پیش تاکنون به خاک سیاه کشانده و به ملت های گوناکون جرأت داده شد که در برابر آمریکا ایستادگی کنند همین قدرت شعارهای انقلاب اسلامی است.

 آیت الله عبادی با بیان به اینکه کار ی که شعار می کند چند لشکر نمی توانند انجام دهند، اظهار داشت: امام راحل در 40 سال قبل فرمود: ما آمریکا را زیر پا می گذاریم و مصداق این فرمایش را امروز می بینیم که آمریکا با همه ی قدرت، نوکرهای منطقه ای، پول ها و سلاح های که درخاورمیانه داشت اعلام می کند که به هیچ چیز نرسیده و بارش را بسته و فرار می کند.

انقلاب اسلامی باید صادر شود  تا انسان هایی که در زیر پای استکبار له می شوند نجات یابند

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی عنوان کرد: ایران اسلامی امروز در میان ملتها جایگاه عظیم و طرفداران زیادی پیدا کرده و همین امر دلیل ترس دشمنان از ایران است لذا این انقلاب باید همچنان صادر گردد تا انسان هایی که زیر پای استعمار له می شوند نجات پیدا کنند.

 آیت الله عبادی تصریح کرد: اگر امروز انقلاب اسلامی و شعارهای انقلاب نبود در محاصره اسرائیل قرار داشتیم، اما اکنون شما در کنار مرزهای اسرائیل هستید، و لذا این موارد و پیشرفت ها را دست کم نگیرید.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی خاطر نشان کرد: انسان خدایی، آن انسانی است که به دور از هوای نفس، ترس، ملاحظه کاری و سازش کاری آنچه را که کاربرد دارد در احقاق حق و ابطال باطل به کار گیرد و کم نیاورد.

 وی با بیان اینکه مسجد، ضمن اینکه خانه خداست جای فهم قرآن، بصیرت، مبارزه با فرهنگ های بیگانه و سلطه مستکبرین و جای علم ، تحقیق و شعار است ادامه داد: امید است مساجد در تراز انقلاب و اسلام و آن هم در یک جریان جنگ تمام عیار با استکبار جهانی که نفس های آخرش را می کشد، نقش خود را به خوبی ایفا کنند.

آیت الله عبادی با بیان اینکه مردم در زمان تبعید امام خمینی و قبل از انقلاب فشارها، شکنجه‌ها، زندان‌ها و طعنه‌های بسیاری را تحمل کردند تا انقلاب به پیروزی برسد، گفت: امروز نتیجه مقاومت در مقابل فشارها  در منطقه ظاهر شده است و ملت های عراق، سوریه و لبنان مانده اند و آمریکا در حال فرار است.

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها