امام امام‌جمعه موقت تهران با تأکید بر اینکه دشمن از دشمنی کردن با شما خسته نمی‌شود، گفت: دشمن ما که خدا ندارند خسته نمی‌شوند شما که ایمان، اعتقاد و خدا دارید ناامید نشوید، دشمن هر جا که شکست می‌خورند امیدشان ناامید نمی‌شود مانند برجام، اف ای تی اف و ... را این‌قدر تأکید کردند و هر بار موضوع جدیدی مطرح می‌کنند.
کد خبر: ۹۱۱۵۸۸۷
|
۰۸ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، آیت‌الله کاظم صدیقی ظهر امروز در جمع کارکنان سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان با اشاره به اینکه کشور ما علیرغم اتفاقاتی همچون تحمیل جنگ، کودتا و فتنه‌هایی که بعد از انقلاب دید، چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب را توانست جشن بگیرد و دشمن نتوانست کاری کند، اظهار داشت: رمز موفقیت ما در این چهل سال داشتن رهبری بود که به‌عنوان پرچم‌دار نهضت ما با اطمینان آینده را برای ما بهتر از گذشته به تصویر می‌کشند و یک دنیا انرژی، قدرت، تقوا، آرمش و اقتدار را انتقال می‌دهند.

 وی با اشاره به اینکه خودسازی از مباحثی است که خداوند در قرآن به آن اشاره‌کرده‌اند افزود: امام خمینی (ره) لحظه‌ای از اموال خدا به نفع خود استفاده نکرد و در دوره خود یک کار برای غیر خدا نکرد.

امام‌جمعه موقت تهران بابیان اینکه توقعات و امور دنیا فرد را زمین‌گیر می‌کند و نمی‌تواند پرواز کند بیان کرد: رمز موفقیت و پیروزی حضرت امام و رهبر ما این است که از خود لحظه‌ای غافل نیستند و کاری جز برای خدا نمی‌کنند؛ در زندگی خود خدا را مدنظر داشته باشید چراکه زندگی خانوادگی شما باید برای همه الگو باشد و در تمام امورتان خداوند حضورداشته باشد.

وی با اشاره به اینکه صبر جمعی از دیگر مباحثی است که در قرآن به آن اشاره‌شده عنوان کرد: شیطان به دنبال تأثیر گذاشتن بر افراد است پس بدانید شیطان در تمام مکان‌ها به همه طمع دارد و می‌خواهد ما را هواپرست کند و از هم بپاشد.

امام‌جمعه موقت تهران با تأکید بر اینکه دشمن از دشمنی کردن با شما خسته نمی‌شود، گفت: دشمن ما که خدا ندارند خسته نمی‌شوند شما که ایمان، اعتقاد و خدا دارید ناامید نشوید، دشمن هر جا که شکست می‌خورند امیدشان ناامید نمی‌شود مانند برجام، اف ای تی اف و ... را این‌قدر تأکید کردند و هر بار موضوع جدیدی مطرح می‌کنند.

 وی با اشاره به حضور باشکوه مردم در راهپیمایی 22 بهمن ما و اینکه رهبر انقلاب ما به حضور باشکوه مردم واقف بودند اظهار داشت: سیاست‌مدارهای کهنه‌کار کشور ما و قدرت‌های منطقه می‌گفتند از بشار حمات نکنید می‌رود اما مقام معظم رهبری بود که گفت بشار باید بماند و می‌ماند و ماند.

انتهای پیام/

 

 

ارسال نظرات