خبرهای داغ:
مدیر کل راه آهن شمالشرق (۱) گفت: عملیات بارگیری و حمل محموله بار صادراتی سیمان از مبداء این اداره کل از سر گرفته شد.
کد خبر: ۹۱۱۵۸۸۴
|
۰۸ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۸
خبرگزاری بسیج از شاهرود، فرشاد زاد خور بیان کرد: طبق نیاز سنجی انجام شده جهت حمل بار و محموله‌های صادراتی و با توجه به واگذاری واگن‌های روسی به این اداره کل، از اسفند ماه سال جاری کار بارگیری وحمل محموله بین المللی سیمان با ظرفیت ماهیانه ۱۹ هزار تن از ایستگاه‌های جاجرم و شاهرود در این اداره کل به مقصد کشور‌های آسیای میانه از سر گرفته شد.
زاد خور افزود: علاوه بر بارگیری، تخلیه وحمل انواع محموله باری به مقاصد داخلی، در یازده ماهه سال جاری تعداد ۲۰۳ واگن محموله سیمان به میزان ۱۴ هزار تن از ایستگاه شاهرود و همچنین ۳۱۸ واگن محموله سیمان به میزان ۲۱ هزار تن از ایستگاه جاجرم بارگیری و به کشور‌های آسیای میانه حمل شده است.
وی یاد آور شد: محور ریلی تهران-مشهد دارای بیشترین ترافیک قطار‌های مسافری بوده و با تلاش شبانه روزی پرسنل این اداره کل تردد روزانه بیش از ۹۰ رام قطار مسافری را به خود اختصاص داده است. اما این مهم باعث غفلت از حمل بار توسط ریل نبوده و با مدیریت سیر قطار‌ها عملیات بارگیری، تخلیه وحمل انواع محموله‌های باری نیز بطور همزمان در این مسیر در حال انجام است وامیدواریم با تلاش بیش از پیش ضمن ارائه خدمت رسانی به مشتریان، گام‌های موثری در راه اهداف شرکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران را برداریم.
ارسال نظرات
پر بیننده ها