مجمع عالی بسیج استان چهارمحال و بختیاری با ارائه 10 سند راهبردی در سپاه قمربنی هاشم علیه السلام برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۱۵۸۷۹
|
۰۸ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ مجمع عالی بسیج استان چهارمحال و بختیاری با حضور سردار اکبری، فرمانده سپاه قمربنی هاشم علیه السلام و مسئولان کارگروه های 10گانه بسیج اقشار استان چهارمحال و بختیاری برگزار شد.

در این نشست، سردار فرمانده سپاه قمربنی هاشم علیه السلام با تبریک میلاد باسعادت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها، ورود پیروزمندانه انقلاب اسلامی به دهه پنجم با حضور باصلابت مردم را تبریک گفت و افزود: در گام دوم انقلاب اسلامی باید کارگروه های بسیج استان چهارمحال و بختیاری با حضور کارشناسان و نخبگان علمی وارد میدان شوند و آسیب های استان را شناسایی و راهکارهای رفع آنها را ارائه کنند.

سردار اکبری، ادامه داد: مطالب این مجمع نتیجه تلاش و زحمت نخبگان علمی بسیج است که با ارائه به مسئولین می تواند به بهبود وضعیت و پیشرفت استان و کشور منتهی شود.

فرمانده سپاه قمربنی هاشم علیه السلام، سیاست زدگی را آفت هر مجموعه ای دانست و تصریح کرد: اسناد تدوین شده از سوی نخبگان بسیجی صرفاً برای کمک به مسئولان اجرایی و حل مشکلات تهیه شده اند و باید این موضوعات از طریق مراجع ذیربط پیگیری و اجرای آنها مطالبه شود.

سردار اکبری، با تأکید بر هم افزایی و استفاده از ظرفیت های متعدد بویژه در اقشار بسیج در راستای اجرای سندهای تهیه شده، گفت: رایزنی با مسئولان ارشد و اجرایی استان، استفاده از ظرفیت رسانه ها و فضای مجازی و آموزش همگانی و مطالبه گری می تواند به پیشرفت و حل مشکلات جامعه کمک کند.

وی، خاطرنشان کرد: تصمیمات مجمع عالی بسیج لحظه ای و احساسی نیست، بلکه بر اساس کار نخبگان و بر پایه علمی و کاربردی می باشد.

گفتنی است: دکتر احمدرضا بسیج، رئیس مجمع عالی بسیج استان چهارمحال و بختیاری نیز در حاشیه این نشست به خبرنگار ما گفت: مطالب مطرح شده در این مجمع و 10 سند تهیه شده از سوی کارگروه های اقشار بسیج، محصول یکسال زحمت متخصصان دانشگاهی، علمی، کشاورزی، فنی است که پیرامون مسائل مربوط به علمی، خانواده و زن، مباحث کشاورزی، آب و منابع طبیعی، صنعت، اجتماعی، فرهنگی، اقتصاد مقاومتی، کشاورزی و منابع طبیعی، علمی و تربیتی و دفاعی امنیتی تهیه شده است.

وی، افزود: سندهای تدوین شده کار کارگروه های اقشار بسیج است که قابلیت اجرایی برای حل مشکلات در استان و بعضاً کشور دارند.

دکتر بسیج گفت: بسیجیان متخصص در قالب 10 کارگروه تعداد 80 جلسه برگزار کرده اند و این اسناد را برای برون رفت از مشکلات روز جامعه با ارائه اندیشه و فکر و پیشنهاد و تبدیل آنها به سند برای تقدیم به مسئولان اجرایی بدون هیچ چشمداشت و انتظاری، آماده کرده اند.

ارسال نظرات