مسئول بسیج رسانه مازندران:

نماز جمعه هر شهر رسانه ای مهم در جامعه اسلامی است/ اخلاق مداری و پایبندی به حدود الهی آغازپیروزی ها و موفقیت هاست

عبدالمهدی حق‌شناس مسؤول بسیج رسانه استان مازندران نیز در جلسه هیأت اندیشه‌ورز بسیج رسانه شهرستان سوادکوه، گفت: نماز جمعه در هر شهر یک رسانه است و امام جمعه به عنوان فرمانده آن، خط‌دهی و هدایت می‌کند.
کد خبر: ۹۱۱۵۸۷۸
|
۰۸ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۳

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، محمود شالویی در جلسه هیأت اندیشه‌ورز بسیج رسانه شهرستان سوادکوه که با حضور مسؤول بسیج رسانه استان مازندران، امام جمعه زیراب، فرمانده انتظامی سوادکوه و رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سوادکوه برگزار شد با اشاره به پختگی و بالندگی عرصه فرهنگی و رسانه‌ای انقلاب اسلامی به نسبت 40 سال قبل، گفت: در معرض حملات مختلف دشمنان قرار داریم و آنان به یقین رسیدند که نظام ما ماندنی است.

وی با بیان اینکه دشمنان ما عرصه‌های فرهنگی، هنری و رسانه‌ای را مهمترین عرصه برای مقابله با نظام اسلامی انتخاب کردند، افزود: ما کشور مستقلی در دنیا هستیم و از هر سو برای ما تیر‌ها، رها می‌شود و نوع خبر و تحلیل ما باید واقع‌بینانه، منصفانه و منطبق با حقیقت باشد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مازندران از همکاری و ارتباط تنگا‌تنگ با بسیج رسانه و بسیج هنرمندان خبر داد و با اشاره به اینکه ارتقای فعالیت‌ها در عرصه‌های رسانه و فرهنگ، هدف مشترک ما است، خاطر نشان کرد: خبرنگاران از اقشار زحمت‌کشی هستند که نیاز به همکاری همه‌جانبه دارند.

شالویی با بیان اینکه توزیع آگهی‌ها برای رسانه‌ها از موضوع‌های مهم است و آخرین تصمیم برای این موضوع عبارت از آن است که هم‌اندیشی جدید درباره توزیع آگهی‌های مطبوعات و رسانه‌ها اجرایی می‌شود، اظهار کرد: وحدت‌نظر برای توزیع منصفانه و عادلانه آگهی‎ها با رعایت قوانین در دستور کار ما قرار دارد و تا 2 هفته آینده خبر قطعی نحوه توزیع جدید آگهی‌های مطبوعات مازندران اعلام می‌شود.

حجت الاسلام محمد‌زمان رضایی نیز در جلسه هیأت اندیشه‌ورز بسیج رسانه شهرستان سوادکوه با اشاره به اینکه منشور گام دوم انقلاب اسلامی مقام معظم رهبری برای همه ما منتشر شد، گفت: اخلاق‌مداری و پایبندی به حدود الهی آغاز پیروزی‌های ما است و اگر انجام نشود، آغاز شکست ما خواهد بود.

امام جمعه زیراب، افزود: آنچه ما را قدرتمند و سراپا کرد، تبعیت از دین و شریعت است که دغدغه انبیا و شهدا است.

عبدالمهدی حق‌شناس مسؤول بسیج رسانه استان مازندران نیز در جلسه هیأت اندیشه‌ورز بسیج رسانه شهرستان سوادکوه، گفت: نماز جمعه در هر شهر یک رسانه است و امام جمعه به عنوان فرمانده آن، خط‌دهی و هدایت می‌کند.

وی افزود: استفاده از رسانه برای دست یابی به اهداف و آرمان‌های دینی و انقلابی در دستور کار ما قرار دارد.

 همایش «فرهنگ و ورزش» با همکاری هیأت ورزش‌های همگانی شهر زیراب، بسیج رسانه، بسیج هنرمندان، ناحیه مقاومت بسیج شهرستان سوادکوه، اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سوادکوه و اداره ورزش و جوانان سوادکوه برگزار شد و از برگزیدگان رشته‌های مختلف ورزشی و هنری تجلیل شد.

مسؤول بسیج رسانه شهرستان سوادکوه با اشاره به رسالت‌های بسیجیان در عصر کنونی، گفت: اعضای بسیج رسانه شهرستان سوادکوه نقش ارزشمندی در اطلاع‌رسانی و تحلیل‌های مناسبتی و رویداد‌های ملی، استانی و شهرستانی دارند.

عمران اکبرنژاد، افزود: از خبرنگاران پیشکسوت به مناسبت ورود به دهه پنجم انقلاب اسلامی و از بانوان خبرنگار فعال شهرستان به مناسبت ولادت حضرت فاطمه زهرا(س) با حضور مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران و مسؤول بسیج رسانه مازندران و مسؤولان استانی و شهرستانی، تجلیل شد.

وی خاطر نشان کرد: سید‌داوود رسولی، مهر‌علی رهنمای، حلیمه خادمی، معظمه نقی‌پور و سمیه اسماعیل‌زاده از اعضای بسیج رسانه سوادکوه در همایش «فرهنگ و ورزش تجلیل شدند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها