سخنران بیت رهبری:

مادر؛ در نگاه متعالی اسلام مربی جامعه است/ برخی زنان بابی حجابی ظلم به گوهر وجودی خود می‌کنند

سخنران بیت رهبری در جمع بانوان شیعه و سنی تربت‌جام با اشاره به این‌که مادر؛ در نگاه متعالی اسلام مربی جامعه است گفت: جامعه را مهر، عاطفه و رحمت اداره می‌کند و کانون و معدن آن مادر و زن است.
کد خبر: ۹۱۱۵۸۷۰
|
۰۸ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، حجت‌الاسلام محسن آتش‌کار یکی از سخنرانان بیت رهبری در مراسم جشن میلاد حضرت فاطمه زهرا سلام‌الله علی‌ها در جمع بانوان شیعه و سنی تربت‌جام گفت: نگاه متعالی اسلام به زن خیلی عمیق و پررنگ است و مادر به‌عنوان مربی جامعه شناخته‌شده است.

وی ادامه داد: اگر زن به‌عنوان مربی جامعه نقش خود را به‌خوبی ایفا کند بسیاری از مسائل و مشکلات درزمینهٔ‌های تربیتی، اخلاقی، اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی و... برطرف می‌شود و جامعه به صلابت و رسالت می‌رسد.

وی افزود: یکی از کسانی که به زن ظلم می‌کند خودش است چراکه گوهر وجودی خود را آن‌گونه که باید نمی‌شناسد.

حجت‌الاسلام محسن آتش‌کار بابیان این مطلب که زن موجودی عفیف، شریف، لطیف و ظریف و نمونه کامل خلقت پروردگار است تصریح کرد: دختر پیامبر (ص) معمای نا نشناخته عالم هستی و بهترین الگو برای زنان جامعه است و اگر زنان می‌خواهند به سعادت دنیوی و اخروی برسند باید سیره عملی حضرت فاطمه زهرا سلام‌الله علی‌ها را در زندگی خود سرمشق و الگو قرار دهند.

گفتنی است: در پایان جشن میلاد کوثر که به همت بسیج خواهران در هیئت رزمندگان برگزار شد به القاب حضرت زهرا (س) به‌قیدقرعه هدایایی تقدیم شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها