اولین همایش موعود گرائی، مهدویت و انقلاب اسلامی به همت بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) استان سیستان و بلوچستان و دانشگاه آزاد اسلامی واحد زاهدان در حسینیه عاشقان ثارالله این شهرستان برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۱۵۸۴۳
|
۰۸ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۹

به گزارش خبرنگار بسیج  از زاهدان، اولین همایش موعود گرائی، مهدویت و انقلاب اسلامیبه همت بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) استان سیستان و بلوچستان و دانشگاه آزاد اسلامی واحد زاهدان با شرکت مهدی یاران و مهدی یاوران خواهر و برادر در حسینیه عاشقان ثارالله این شهرستان برگزار شد.
 
سردار سرتیپ ۲ پاسدار محمد ناظری، جانشین فرمانده سپاه سلمان استان در همایش موعود گرائی، مهدویت و انقلاب اسلامیبا تبریک ولادت باسعادت حضرت فاطمه زهرا(س) گفت: زنان مسلمان با الگو گیری از دخت نبی مکرم اسلام عفت فاطمی را  باید سرلوحه زندگی خود قرار دهند.
 
وی با اشاره به این مطلب که در جامعه امروزی بر همه مالازم و ضروری است که امام زمان خود را بشناسیم ، افزود: فرهنگ مهدویت فرهنگ ارزش‌ها است و رسالت ما زمینه سازی ظهور امام زمان  و مهدویت است که انتقال فرهنگ مهدویت به نسل جوان و آینده ساز انقلاب یکی از  اساسی‌ترین رسالت های ما در جامعه کنونی است.
 
سردار ناظری در ادامه با تاکید بر این مطلب که شیعیان و اهل سنت از منتظران امام زمان(عج) هستند ادامه داد: برهمه واجب است که معرفت خود را نسبت به حضرت آقا بیشتر کنند، وظیفه ما است که با عمل صالح، با علم و شناخت زمینه ساز ظهور امام زمان(عج) گام برداریم.
 
جانشین فرمانده سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: جوانان و نوجوانان کمترین آشنایی را با نهضت حضرت مهدی(عج) را دارند، باید در راستای آشنایی جوانان با فرهنگ مهدویت بیش از هر زمان دیگری تلاش شود.
 
این مسئول بیان کرد: فرزندان خود را با فرهنگ مهدویت مانوس کنیم چرا که سعادت اخروی همه ما در گرو اعتقاد و التزام به امامت آن حضرت است.
 
سردار ناظری سعادتمندی فرزندان با فرهنگ مهدویت که بر گرفته از فرهنگ معنویت است را اولین هدف از از انتقال این فرهنگ به دیگران دانست و در پایان خاطر نشان کرد: تربیت زمینه سازان ظهور منجی عالم بشریت، همسان سازی شخصیت جامعه به جوانان و بیداری جامعه با آرمانهای جامعه حضرت مهدی،را از دیگر اهداف انتقال فرهنگ مهدویت عنوان کرد.
 
 
ارسال نظرات