خبرهای داغ:
امام جمعه موقت قزوین ابراز کرد: ما به عنوان پیروان حضرت صدیقه(س) باید سیره ایشان را راه و روش زندگی خود قرار دهیم.
کد خبر: ۹۱۱۵۸۰۴
|
۰۸ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج حجت السلام قابل امام جمعه موقت شهر قزوین در مراسم بزرگداشت روز مادر و گرامی داشت مقام زن که در ورزشگاه یادگار امام شهر الوند برگزار شد ، اظهار داشت : شخصیت فاطمه الزهرا(س) اگر نبود نظام خلقت دچار کمی و کاستی می شد .
وی افزود : پیامبر اسلام خطاب به فاطمه الزهرا(س) فرمودند : خداوند متعال به مادرت خدیجه کبری(س) مقامی داده است که هیچ کس به آن مقام نخواهد رسید و مادرت خدیجه کبری مادر امامان و مادر حجت های الهی شد .
امام جمعه موقت قزوین گفت : خدیجه کبری(س) را الگوی زندگی خود قرار دهید، جبرئیل به پیامبر عرضه داشتند که قدر فاطمه را بدان، پیامبر گفت : چرا؟ خداوند متعال گفت اگر تو نبودی، عالم خلق نمی شد و اگر علی نبود تو خلق نمی شدی و اگر فاطمه نبود نه تو و نه علی خلق نمی شدید، فاطمه بهاء همه عالم است.
وی خاطر نشان مرد : پیامبر اسلام فرمودند : رضایت فاطمه (س) میزان است و اگر کسی فاطمه را خشنود کند، خدا از او خشنود می شود و اگر کسی فاطمه را غضبناک کند خدا از او غضبناک می شود.
وی اذعان داشت : فاطمه زهرا سلام الله فرمودند در این دنیا برای من سه چیز عزیز است : یک : قرآن کلام پروردگار _ دو : نگاه به سیره پیامبر _ سه : بذل و بخشش در راه خدا می باشد.
قابل امام جمعه موقت قزوین بیان داشت : با توجه به نزدیک شدن عید نوروز کلید جیب شوهرتان دست شما است پس در خرج کردن، انفاق کنید.
حجت السلام قابل افزود : زهرا مرضیه در شب عروسی اش لباس عروسی اش را به سائل داد و به پیامبر خطاب رسید که به این فاطمه بناز که عالم به فاطمه می نازد، لذا ما به عنوان پیروان این بانوی مکرم باید سیره ایشان را راه و روش زندگی خود قرار دهیم.
3001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها