خبرهای داغ:
حجت الاسلام نعمت اللهی گفت: دستگیری باید بجای مچ گیری سرلوحه کار حراست باشد چرا که اگر قبل از اقدام کردن نگاه پیشگیرانه در این حوزه ذر جریان باشد، قطعا موفق خواهد بود.
کد خبر: ۹۱۱۵۸۰۱
|
۰۸ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، شانزدهمین نشست سراسری مدیران حراست سازمان تبلیغات اسلامی و مجامع وابسته صبح امروز(چهارشنبه) با حضور حجت الاسلام روح اله حرویزاوی معاون پژوهشی و اموزشی سازمان تبلیغات اسلامی کشور، حجت الاسلام نعمت اللهی مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی قزوین و مسوولان حراست سازمانه تبلیغات اسلامی همه استان ها برگزار گردید.

صابرفر مدیر حراست سازمان تبلیغات استان قزوین در این جلسه اظهار کرد: راهکارها و سیانت های کلان سیاستی و نظارتی در این مراسم مورد بررسی قرار می گیرد.

وی ادامه داد: بررسی راهکارها می تواند ما را به یک گفتمان مشترک و اثر بخش برساند تا بتوانیم در حوزه خود بهتر عمل کنیم.

حجت الاسلام نعمت اللهی نیز در این مراسم ابراز کرد: امنیت از شاخصه های مهم کشور است و پس از ایدیولوژی از نیازهای بسیار مهم بشری است.

وی عنوان کرد: حراست ها از مهمترین سیستم های تعریف شده یک کشور هستند. رسالت حراست رسالت سنگینی است چرا که به موضوع فرهنگ وابستگی مضاعفی دارد و امروز مسائل فرهنگی از اهم دغدغه های کشور می باشد، ناظر بر میزان اهمیت آن می توان به بیانات متعدد رهبر معظم انقلاب مبنی بر نگرانی و دغدغه مندی در این زمینه اشاره کرد.

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی قزوین اذعان کرد: اعتقاد ما این است که شما می توانید درون سازمان و برون سازمان را رصد کنید.

نعمت اللهی خاطر نشان کرد: حراست یک نیروی تصمیم ساز است و اگر به خوبی عمل کند محرم اسرار است و می تواند تکیه گاه سازمان و مجموعه داری امین برای مدیریت باشد.

وی اضافه کرد: دستگیری باید بجای مچ گیری سرلوحه کار حراست باشد چرا که اگر قبل از اقدام کردن نگاه پیشگیرانه در این حوزه ذر جریان باشد، قطعا موفق خواهد بود.

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی قزوین در خاتمه با اشاره به اصالت قزوین یادآور شد: قزوین شهری تاریخی با جمعیتی بیش از یک میلیون و چهارصد هزار نفر است که مردمی مومن و دارای پیشینه تاریخی و فرهنگی اصیل هستند.
1010/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها